Thursday, January 7, 2016

Mit nye sted...

Jeg har længe ønsket at få mit eget domæne og skabe en blog, der passer bedre til mig. Nu er jeg endelig blevet wordpress-ekspert, og siden er ved at være klar. Jeg glæder mig til at præsentere det nye for jer! Jeg ønsker at skabe et smukt og æstetisk sted, hvor primært kvinder og mødre kan finde inspiration til en hverdag i balance med mindre stress og mere kærlighed. Lidt madopskrifter og boganmeldelser, gode fif til oprydning og tanker om børn og opdragelse med ro og nærvær, får selvfølgelig også plads! Indholdet bliver nok ikke meget anderledes end her, men jeg har brug for at starte på en frisk! På søndag åbner den nye blog, og det første indlæg handler om at gøre dejlige ting for sig selv... 

Astrologisk set er det godt at starte nye ting den første eller tiende, så det bliver altså den tiende januar!!


5 comments:

  1. Stort tillykke og det skal nok blive rigtig godt :-)
    Jeg vil selv gerne skifte til privat en dag.
    God aften og held og lykke :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det var heldigvis meget lettere end forventet, men så skal trafikken bare hives med...:o) Tak!!

      Delete
  2. Kære Lisbeth,
    Godt Nytår, og tillykke! Jeg glæder mig til at læse med :-)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!