Saturday, October 17, 2015

Min facebookside...



Har I set, at jeg har en facebookside? Her kan alle nemt følge med i, hvad der kommer til at ske på bloggen. Jeg håber, at I vil hoppe over og følge med!

Billede tog jeg af Bror i sommers. Han er blevet en stor dreng efterhånden. En lille udadvendt gut med meget fart på. Han er lige begyndt at gå. På det område, har han ikke haft travlt, men nu stavrer han rundt på sine lange ben og er ikke til at stå for. Jeg er helt forgabt i den lille dreng, som en mor altid er det.  Hav en dejlig lørdag!

Jeg oplever desværre altid, at fotokvaliteten bliver forringet, når jeg uploader mine fotos til blogger. Det betyder, at Smilerynker snart rykker til en ny platform, så jeg slipper for de problemer...

No comments:

Post a Comment

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!