Friday, October 16, 2015

Hvad skal der ske med 'Smilerynker'?

Jeg har længe forsømt bloggen her, som jeg startede i 2008. Jeg forstår slet ikke, hvor alle de år er blevet af. Jeg har fået to børn, mens jeg har skrevet på bloggen, og jeg har nu dobbelt så mange børn, som da jeg begyndte. Det er da ret imponerende, er det ikke? Mine læsere har fulgt med i dele af mit og min families liv. Jeg har skrevet en masse tanker om børn, vores 'enkle' liv om glæder og sorger osv., og jeg har fået rigtig meget positiv feedback fra jer.
Min blog gav mig mulighed for at afholde kurser i dukkesyning, hvilket har været fantastisk. På det seneste, har jeg dog mærket, at det er andre ting, jeg gerne vil inspirere med. Så dukkekurserne er på hold for nu. Jeg har været i tvivl, om jeg skulle lukke ned her, men jeg kan mærke, at 'Smilerynker' skal leve videre. Dog skal der lige en oprydning til, så jeg går og tænker over, hvordan 'Smilerynker' skal se ud i fremtiden. Jeg håber, at nogle af jer læsere stadig er her, selvom her har været meget stille længe. Under alle omstændigheder har jeg stadig brug for mit sted her, så jeg er ikke helt forsvundet. Lige nu rydder jeg op, så siden bliver mere overskuelig. Jeg håber, at I alle stadig gerne vil følge med...

14 comments:

  1. Det er vi, selv om vi heller ik gir så meget lyd fra os. Keep up the goog Work. :0)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er dejligt at høre;o) Ja, der er længere mellem kommentarerne end tidligere, men skidt med det;o) Tak for din kommentar!!

      Delete
  2. Jeg er her stadig, og venter spændt på hvad du finder ud af :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg sørme glad for!!!

      Delete
  3. Jeg er vist en af dine "stille" læsere, men er her også stadig :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg er bare så glad over, at der stadig er nogle der vil give sig til kende:o) Tusinde tak!!!

      KH Lisbeth

      Delete
  4. Jeg har også fulgt med i mange år uden at kommentere - og tjekker jævnligt bloggen, selvom det står mere stille. Jeg er spændt på at følge med i Enkel hverdag-projektet. :-)

    ReplyDelete
  5. Jeg er her også stadig og kigger jævnligt ind - smilerynker er en dejlig blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, det er jeg glad for at høre!!

      Delete
  6. Jeg følger dig gerne hvorend du er, Lisbeth. Du har altid inspireret med dine indlæg og jeg kan lide din livsstil. God weekend.
    Kh Hanne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ih, hvor det bare glæder mig!!

      Delete
  7. Jeg er her også ved du 😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;o) Og så meget i lige måde!

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!