Tuesday, May 19, 2015

Vind bogen 'Dit sunde barn - Sådan!'


Du kan lige nu vinde bogen 'Dit sunde barn - sådan!' på min facebookside. Skyld dig at hoppe derover og se hvordan! 

Jeg er vild med bogen, og det er ikke kun fordi, at jeg har taget billederne til den. Der er så mange fine råd i bogen, og det er sådan en bog, som alle børnefamilier burde eje. Du kan læse en længere anmeldelse af den på denne blog.

Hun skriver blandt andet om bogens layout: 


Den er meget tro mod dens indhold, i mat gråligt papir og douce farver, med smukke, smukke foto primært taget af Lisbeth Kjær Hammer også kendt fra bloggen Smilerynker
Det er næsten en "coffee-table" book, som man både har lyst til at have liggende fremme, men bedst af alt - også at læse og bruge!

Ord som jeg selvfølgelig blev super glad for! Hvis du vil have en chance for at vinde bogen, så se her!

No comments:

Post a Comment

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!