Saturday, May 16, 2015

Like min side på facebook og 12 års fødselsdag...



Denne skønne pige fylder 12 år i dag. I går aftes cyklede vi en tur, og jeg tog dette billede i skumringen ved den smukkeste rapsmark. Det er ret surrealistisk, at have så stor en pige, specielt fordi jeg ikke selv er blevet ældre på de 12 år (kun klogere)....!

Vi fejrede hende i går, for i dag skal jeg på arbejde. Jeg skal fotografere til en jubilæumsfest, og jeg glæder mig rigtig meget! Tænk at det kan være så sjovt at gå på arbejde.
I morgen står den på familiefotografering i København. Det er jo noget af det, jeg holder rigtig meget af, så det glæder jeg mig også til, og jeg håber på at vejret holder tørt. Jeg har en ledig tid til fotografering i København i morgen efter kl. 13.00. Skriv en mail, hvis du er interesseret!
Jeg har i øvrigt lavet en facebookside til mit fotografi. Jeg bliver glad, hvis du vil følge med her!

5 comments:

  1. Et meget stort tillykke med den smukke unge datter :-)
    Og det er et super flot foto med hende foran den gule rapsmark, hun har et fortryllende look :-)
    God foto-weekend.

    ReplyDelete
  2. Smukke dejlige pige - tillykke med hende :-)
    Ville ønske vi boede tættere på hinanden, så var du uden tvivl den der skulle tage billeder af mine bøn til min fars 70 års fødselsdagsgave.

    God arbejdslyst til dig i morgen.

    KH Maria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er du sød Maria! Jeg tager nu gerne en Jylland-tour, så sig bare til...;o)
      KH

      Delete
  3. Hun er bare skønt!
    Tillykke med fødselsdagen.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!