Tuesday, May 19, 2015

Familiefotografering

I weekenden har jeg fotograferet, og da jeg tidligt søndag morgen tog toget på vej til København for at møde en familie, jeg skulle fotografere, sad jeg og tænkte over, hvor heldig jeg er! Tænk at jeg laver noget, som jeg synes er så fantastisk sjovt og dejligt! Det var en hyggelig formiddag i Kongens have med en sød familie, og nu er jeg i gang med at redigere billederne til familien!
Det er skønt at fotografere ude, og jeg oplever, at folk slapper mere af, når det er på børnenes præmisser, og de kan løbe rundt og lege og hygge sig, mens jeg fotograferer.

Jeg fotogreferer meget gerne dig og din familie på dit yndlingssted i naturen. For at gøre det nemt, kan du bestille tid (til d. 30-31 maj) i min webshop lige her.

Husk også at 'like' min facebookside ... Så bliver jeg glad!


1 comment:

  1. Meget smukke fotografier du tager og god idé at spørge om nogen vil fotograferes via din blog :-)
    God aften

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!