Thursday, May 7, 2015

Bogreception 'Dit sunde barn - sådan' i dag



I dag er der bogreception i anledning af, at den bog jeg har fotograferet til, netop er udkommet 

'Dit sunde barn - sådan' af Rose Maimonide.

Bror og jeg slår et smut forbi, så kom gerne forbi og sig hej!

Det er i dag torsdag d. 7. maj 2015 kl. 14-18.

Alle er velkomne til receptionen, som finder sted i den bæredygtige butik:
Eco Ego
Nørre Farimagsgade 82
1364 København K
(lige bag Nørreport St./Torvehallerne) 

ecoego.dk

Under receptionen giver Eco Ego 10 % rabat på alle varer (på lager og ikke i forvejen nedsat).

Mød forfatteren, oplev butikkens skønne stemning, og nyd de økologiske snacks.

Til receptionen kan du købe et signeret eksemplar af ”Dit sunde barn – sådan!” med 100 kr. rabat (kontanter eller Mobilepay). 


Jeg håber, at vi ses!!!

No comments:

Post a Comment

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!