Thursday, April 2, 2015

Naturbørn...


I går fik jeg sådan et dejligt kompliment, som jeg blev så rørt over. Fra en mor, hvis børn jeg skal fotografere inden længe- nemlig, at jeg får børn til at ligne små naturbørn på mine billeder. Jeg elsker det naturlige, børn der løber rundt og leger ude, børn med mudder på hænderne og beskidte fødder, så naturbørn, det er for mig lige det, jeg gerne vil fange! Jeg kommer aldrig til at fotografere i et studie. Jeg kan bedst lide billeder der er taget udendørs, eller i barnets eget hjem og naturlige rammer. Det giver i min verden de aller bedste og mest naturlige billeder.
I går tog jeg billeder af disse skønne naturbørn og deres smukke mor! Det var det vildeste stormvejr og solen tittede kun frem med korte mellemrum, men det blev alligevel virkelig skønt!

Hvis du ikke allerede har set min nye side, så se den her! 

Jeg fotograferer lige nu børn osv. i Nordsjælland og Københavnsområdet! Du kan booke tid her!

God påske!

8 comments:

  1. Hei Lisbeth.
    Helt enig med at du fotograferer naturbarn:) dersom du ikke allerede kjenner bloggen zoopayne.no, vil jeg anbefale deg å gå inn på siden hennes. Hun tar også bilder i nuet, i tillegg til å være fødselsfotograf. Anne Bente

    ReplyDelete
  2. Zoopayne.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, fantastisk blog og billeder. Omgivelserne er også bare smukke.... Åh, hvor jeg drømmer om at bo på landet, have dyr osv. Men indtil videre må jeg glædes over mit lille rækkehus;o)

      Delete
  3. Det er virkelig nogle smukke billeder, og jeg kan kun sige det samme som Mirjam - du får det naturlige og det smukke frem i det, du fotograferer - om det så er mennesker eller ting!

    Kh
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Anna! Mirjam er altså et dejligt motiv!! Det var nu en anden mor, som sagde det og ikke Mirjam, men Mirjam siger meget andet pænt;o) Tusinde tak for rosen Anna!!

      Delete
    2. Så smukke billeder:-) Du kan altså noget helt specielt og jeg lige nu ville jeg ønske at jeg boede i Kbh området ( og ikke i det mørke Midtjylland ) Ha' en skøn påske :-)

      Delete
  4. Fantastiske billeder! :)

    janerask.wordpress.com

    ReplyDelete
  5. Min smukke datter og mine skønne børnebørn <3

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!