Saturday, April 18, 2015

Forsiden....

Jeg håber, at du nyder det dejlige vejr. Jeg har sendt noget af familien på tur til Kronborg, og selv sidder jeg og arbejder lidt, mens Bror tager sig en lur.

Jeg vil lige vise forsiden på den bog, jeg netop har fotograferet til. Bogen udkommer d. 5. Maj, og den er skrevet af Rose Maimonide.

Kig i øvrigt gerne forbi min side med fotografier. Jeg fotograferer i øjeblikket i Nordsjælland og Københavnsområdet. På lørdag skal jeg fotografere til en barnedåb, og det glæder jeg mig rigtig meget til!

Hav en god weekend.



5 comments:

  1. Den bog ser rigtig spændende ud, og med dine billeder kan det kun blive en smuk bog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! Ja, det er en rigtig god bog;o)

      Delete
  2. Hvor er den flot Lisbeth. Lyder lige som en bog jeg skal have fingrene i. Meget smukke billeder :) som altid.... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Rakel;o) Håber du har det godt!!

      Delete
  3. Glæder mig sådan til din og Rebeccas bog kommer, Lisbeth - har forudbestilt :-)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!