Monday, March 9, 2015

Vind bogen 'Kun firkanter' (Lukket)

Helle Schjønning har har lavet endnu en bog. Den første 'Magiske måneder' er en stor succes, og nu har hun lavet strikkebogen 'Kun firkanter', som du kan vinde! 

Hun skriver om bogen: At min anden bog skulle blive en strikkebog, var der nok ikke mange, med kendskab til mine strikkeevner, der havde gættet på. Jeg kan faktisk slet ikke strikke - kun frem og tilbage. Det er heldigvis ingen hindring for at frembringe sjove og anvendelige resultater. I bogen vil du finde næsten 100 ideer til hvad du kan bruge firkanter til. Er du råbegynder er der også hjælp at hente i strikkeskolen, sidst i bogen. Udover ideer, og strikkeskole vil du også kunne lære lidt om strikningens historie, og hvorfor det er så godt for dig at strikke.


Er du nybegynder er der mange nemme og sjove idéer i bogen. Jeg udlover et eksemplar, og alt du skal gøre for at vinde, er at lægge en kommentar med din email i kommentarfeltet. Jeg finder en vinder på fredag!

68 comments:

  1. Ser ud til at være en spændende bog, som er mere end velkommen til Færøerne ;)
    balbinus@olivant.fo

    ReplyDelete
  2. Jeg prøver lykken! fingernemblog@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Jeg kan også kun strikke frem og tilbage, så en perfekt strikkebog til mig

    ReplyDelete
  4. Det lyder virkelig lige som en bog for mig! krolsted@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Lige noget for mig! Jeg kan egentlig rigtig godt lide at strikke, men jeg er ikke nogen ørn til det :-)

    ReplyDelete
  6. Den vil jeg da gerne vinde :))
    Helleallan.larsen@gmail. Com

    ReplyDelete
  7. Jeg vil så gerne lære at strikke og at starte med firkanter er måske rigtig go øvning :)
    Susmaabo@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Uha - sikken en fin bog - annnielsen54@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Jeg kan strikke ret og det går laaaangsomt:-)
    mette.suberling@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Jamen juhuuu! Jeg strikker også frem og tilbage, og mangler inspiration til andet end halstørklæder 😄👏 Forårshilsner fra Gitte i Vejle thranevilstrup@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Lyder som en oplagt måde at bruge sine strikkeprøver på - for dem husker man jo (ahemm...) altid.... ;)

    ReplyDelete
  12. Jeg vil gerne være med :-) katrinemarie@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Kreabøger kan man jo aldrig få for mange af... Så er bestemt med.

    ReplyDelete
  14. Åhhhh den vil være så fin hjemme hos mig, netop fordi jeg strikker rigtig mange firkanter! Vi går meget i bio, og jeg har altid strikketøj med. Min kæreste er ved at gå til af alle de firkanter jeg strikker! 😂

    ReplyDelete
  15. Den vil jeg gerne vinde - jeg strikker meget og synes det er dejligt også at have nemt strikketøj liggende. gittesnoerklerier@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Stine Qvortrup PetersenMarch 09, 2015

    Den vil jeg gerne vinde:)
    (discostine@hotmail.com)

    ReplyDelete
  17. Ih hvor jeg håber 😊 Evajj.au@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Det lyder lige som en bog for mig :-) Jeg kan heller ikke strikke andet end frem og tilbage. Jeg har også bogen Magiske Måneder som er rigtig god og fyldt med inspiration.

    Nina@vangelyst.dk

    ReplyDelete
  19. Jubiii - tag mig :)

    Mvh Marie fra www.krøllerier.dk

    ReplyDelete
  20. Uh, den kunne jeg godt tænke mig at vinde.

    ReplyDelete
  21. jeg er lige målgruppen, ikke helt nybegynder, men nybegynder i at følge opskrifter!!!

    ReplyDelete
  22. Det lyder som om jeg lige kan følge med. Håber på heldet.

    ReplyDelete
  23. Godt med noget til os nybegyndere :)
    idawestphall@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. Håber det bliver mig :)

    ReplyDelete
  25. Mig mig mig ;0) kh Leila
    l.arge@live.dk

    ReplyDelete
  26. Ohhhh!!
    maiodgaard@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Jeg har magiske måneder herhjemme og vil rigtig gerne vinde den nye bog 😊
    Rullerikke@hotmail.com

    ReplyDelete
  28. Ih den ser så fin ud. Lige noget for mig. Xxx og håber jeg vinder.

    ReplyDelete
  29. c1amillahtc@gmail.com
    Krydser fingre!

    ReplyDelete
  30. Den vil jeg så gerne vinde.

    ReplyDelete
  31. Endelig en strikkebog, jeg bliver vist aldrig dus med hæklenålen. milrimmette@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Jeg vil krydse fingre for at jeg er heldig :-)
    linefugl09@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Lækker præmie :)

    miekrumme(a)hotmail.com

    ReplyDelete
  34. Jeg vil rigtig gerne vinde den her til min mor!
    libbie_melchart@hotmail.com

    ReplyDelete
  35. Jeg vil virkelig tage op strikning igen, sidst var i skole =)
    y.grupps(a)gmail.com

    ReplyDelete
  36. Uha - spændende. I øvrigt ser det ud til at være en god kaffe. <3 chrole@hotmail.com

    ReplyDelete
  37. Den gad jeg godt at vinde :-) gittetofte(at)gmail(dot)com

    ReplyDelete
  38. Mega fedt bog! Ville elske at vinde :)

    winniekolditz@gmail.com

    Krydser fingre, og ønsker jer andre held og lykke :)

    ReplyDelete
  39. Den vil jeg rigtig gerne vinde kunne være spændende at se hvad man kan bruge firkanter til. Jettekirsten@stofanet.dk

    ReplyDelete
  40. Kunne godt bruge lidt inspiration,det er længe siden jeg har stikket sidt. :)
    piastulle@hotmail.com

    ReplyDelete
  41. Sikke en lækker give away! Jeg krydser fingre (anitahjorthhansen (@) hotmail.com

    ReplyDelete
  42. Mille AndersenMarch 10, 2015

    Jeg er lige netop nybegynder og forsøger mig med svingende resultat med at både at strikke og hækle. Måske har resultatet ikke været det bedste, men jeg hygger mig!
    Mille
    millea78@sol.dk

    ReplyDelete
  43. Jeg deltager meget gerne.
    Hvis jeg vandt, så ville jeg give bogen til min oldemor, som strikker rigtig meget.
    Bl.a. strikker hun frikanter til tæpper(:

    Heidi W. N.
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Den vil jeg gerne vinde, så jeg kan lære at strikke :) Trine.strandgaard@hotmail.com

    ReplyDelete
  45. Spændende😉
    Klapdinmd@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Jeg er nybegynder og gad godt at vinde :)

    nadia-parnas@hotmail.com

    ReplyDelete
  47. 'Jeg kan ikke strikke, men har udgivet en strikkebog'; det er da helt fantastisk! Den er nok helt perfekt til mine egne evner. :)

    ReplyDelete
  48. Og en mail: lktl2(a)yahoo.dk

    ReplyDelete
  49. Kære Lisbeth
    Tak for den fineste blog. Jeg finder så god inspiration i din måde at prioritere dine børn ved at medinddrage og give dem en ramme af tryghed. Dine blog indlæg synes jeg sætter gang i en masse gode tanker og det har her i min lille familie præget vores forhold til hvordan vi gerne vil være familie, hvad vi vil spise og så er der så mange kreative ideer og inspiration. Tusind tak for det ;-)
    Jeg har selv bogen Magiske måneder, som har mange fine indslag. Synes det kunne være sjovt at se dem overført i en strikkebog;-) Kærlige hilsener Ida (idapoulsgaardrasmussen@gmail.com)

    ReplyDelete
  50. Jeg prøver lykken :)
    s.vilsboell@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Ja, jeg kan kun strikke babyveste og babyen er ved at blive for stor til veste! :-) aklkari @ yahoo.co.uk

    ReplyDelete
  52. Alt er krydset her :)

    //Bobber
    Mrsspeechless (a) jubii.dk

    ReplyDelete
  53. Jeg krydser fingre!

    /Gro
    grobird@hotmail.com

    ReplyDelete
  54. Jeg vil gerne vinde bogen. Jeg har netop færdiggjort mit allerførste strikkeprojekt en babyvest til min datter. SÅ jeg mangler i den grad inspiration til begynder-strik :-)

    dortevesterholm (a) hotmail.com

    ReplyDelete
  55. Jeg er just gået i gang med at lære at strikke og hækle :) Det ville da betyde alverden med en god gang inspiration til opstarten.
    Jeg krydser fingre, og håber at solen igen skinner på mig på fredag :)!
    mariecvinther@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Ih, sikke en lækker bog. Den gad jeg godt at have stående på reolen!
    zoomsnoren@gmail.com

    ReplyDelete
  57. Så lækker en bog! Er helt forgabt i den fantastiske forgænger 'magiske måneder', så ville elske at få fingre i denne efterfølger :)
    alicesep@hotmail.com

    ReplyDelete
  58. Ej den ville jeg så gerne eje :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    ReplyDelete
  59. Den ser spændende ud
    laagaardlau@hotmail.com

    ReplyDelete
  60. Åh en skøn bog. Den må godt flytte ind her.

    Caroline /Unwritten@live.dk

    ReplyDelete
  61. Jeg ville blive rigtig glad for hendes bog - den første var fantastisk god og inspirerende. Min mail er annemette.staal@gmail.com

    ReplyDelete
  62. Den vil være perfekt til at starte med at strikke igen
    Lis - svalen7900@live.com

    ReplyDelete
  63. Det er lige noget for mig som stort set ikke har strikket siden jeg var barn...men som godt gad at kunne☺ lisa_aagaard@hotmail.com

    ReplyDelete
  64. Den ville jeg med glæde vinde. Jeg har stort det ikke strikket siden jeg var barn, men synes det kunne være sjovt at komme igang igen. lisa_aagaard@hotmail.com

    ReplyDelete
  65. Ihh jeg vil meget gerne være med!
    Jeg holder så meget af din blog <3

    ReplyDelete
  66. eg prøver også lukka!
    elisabeth_emmerhoff@yahoo.no

    ReplyDelete
  67. Åh en strikkebog for begyndere! Den vil jeg rigtigt gerne vinde, da mine nuværende strikkeevner absolut godt kunne bruge lidt hjælp!
    Og tusind tak fordi du taggede mig til det vidunerlige spejl på IG! Ville det ikke være fantastisk, om man vandt både bog og spejl…suk drømme er gode at have - hils din dejlige familie:-)
    marie@schelling.dk

    ReplyDelete
  68. Perfekt til en nybegynder som mig ☺

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!