Monday, March 16, 2015

Vind 2 billetter til Ordrupgård (VINDER FUNDET)


Jeg er så heldig, at jeg er blevet inviteret til de seneste tre udstillinger på Ordrupgård. Det er jeg selvfølgelig rigtig glad for, for museet er så hyggeligt, parken er fantastisk og udstillingerne har været gode! Den seneste udstilling jeg så, var udstillingen med Carl Larsson malerier, og hans kunst er jeg virkelig begejstret for.

Der er netop startet en ny udstilling med den danske maler Fritz Syberg. Han var en fynsk maler, og hans malerier minder mig om Carl Larssons med de smukke landskabsbilleder og hverdagssituationer. Han bliver da også kaldt Danmarks svar på Carl Larsson.
Jeg ville rigtig gerne selv se udstillingen, men har ikke mulighed for det i denne omgang, så derfor vil jeg heller udlove de to billetter til en heldig læser!

Alt du skal gøre for at vinde billetterne er, at lægge en kommentar med din email herunder. I kommentaren skal du skrive, hvorfor lige netop du har brug for en tur på museeum!

Jeg finder den heldige vinder på fredag!

Udstillingen kører indtil d. 10. maj, og du kan læse mere om udstillingen lige her.

20 comments:

  1. Det vil jeg gerne :) Evajj.au@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Trænger til at holde i hånd med min kæreste 😊
    m.svendsen1981@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Jeg trænger til en tur på museum, fordi jeg har været på barsel og trænger til at føle mig voksen og finkulturel :)

    Vh Mie Kristensen
    miekrumme(a)hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Jeg er vild med Ordrupgård både museet og omgivelserne. Ville være perfekt til en kærestetur :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    ReplyDelete
  5. Jeg har prøvet at poste to gange før.sidste forsøg:
    Det kunne være mig, der skulle vinde, for at jeg kunne tage min kone på udstilling. Hun har fortjent det ved at være alene med vores børn, mens Jeg e på arbejde i Paris. Vi ville gerne have set Larsson udstillingen, men nåede det ikke.
    NisZander@gmail.com
    Kh Nis

    ReplyDelete
  6. Jeg har brug for at rejse fra udkants Danmark og få få en kulturel indsprøjtning :) Fynbo malerene står i øvrigt mit hjerte nært. sidder i skrivende stund og kigger på en plakat af en fynbo maler; Christine Swane :)

    ReplyDelete
  7. Ups glemte min mail adresse ; miriandersen@yahoo.dk

    ReplyDelete
  8. Min søn på 7 er helt vild med at gå på museum, så det ville være hyggeligt at kunne tage ham med. :) lktl2@yahoo.dk

    ReplyDelete
  9. Jeg skal besøge min datter i København og vil gerne se Ordrupgård, hvor jeg aldrig har været

    Lis / svalen7900@live.com

    ReplyDelete
  10. uh hvor ville det vaere fint! aklkari@yahoo.co.uk

    ReplyDelete
  11. Hvor ville jeg gerne vinde dem, var forbi Ordrupgård, da Carl Larson udstillingen var der, men der var lukket øv,øv og vi bor helt herover i Vestjylland, så vi fik ikke udstillingen at se

    ReplyDelete
  12. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at besøge Ordrupgård igen, da jeg bor i Middelfart kommer jeg jo ikke lige forbi. Jeg har interferie i uge 16, så det vil være oplagt med en udflugt. Mvh Susanne K, Middelfart. Susanne(@)knipling.dk

    ReplyDelete
  13. Jeg vil meget gerne vinde billetterne. Det er et dejligt museum at besøge og laaang tid siden vi har fordybet os i malerier :-)

    ReplyDelete
  14. Jeg vil super gerne vinde billetter til denne udstillingen og en tur på Ordrupgård, så skønt et sted :-)
    Håber jeg kan være heldig, udstillingen ser ud til at lyse af sol & sommer
    ajoh57@icloud.com
    God fredag
    Annette

    ReplyDelete
  15. Midt i en intens opgaveskrivning ville en tur til Ordrupgård være et fantastisk og tiltrængt break. Jeg krydser fingre for, at jeg er den heldige vinder :)
    alicesep@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Uha, det var da absolut nogle billetter, som jeg godt kunne tænke mig at få fingrene i:-)... Elsker kunst, og den udstilling lyder helt fantastisk... jeg krydser fingre...
    Mange hilsner
    Mette Maya
    kunst @(mettemaya).dk
    nb: adressen skrives naturligvis uden mellemrum og parantes:-)

    ReplyDelete
  17. Som københavner er det jo dejligt at kunne se Syberg på Ordrupgård, da min vej kun en gang er faldet forbi Kerteminde, hvor jeg var mest optaget af Johannes Larsen, så jeg håber på at vinde de to billetter. Hvis jeg er heldig at vinde, inviterer jeg kusinen med - på cykel - og kombinerer museumsbesøget med anemoneplukning i Dyrehaven og måske en soppetur ved Bellevue, da det er længe siden jeg har set hende.
    Mvh. Kristine hmeyer@post4.tele.dk
    Mvh. Kristine

    ReplyDelete
  18. Fordi vi i familien elsker museer...især Louisiana hvor vi er medlemmer og det ville da være sundt at se noget nyt...
    koldingkristensen@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Jeg skal vinde billetterne fordi jeg gerne vil overraske min søster og invitere hende med på museum. I efteråret inviterede hun mig i det Kongelige Teater (Sikke en fantastisk oplevelse) - så nu er det min tur til at gøre gengæld.

    Knus Nina (nina@vangelyst.dk)

    ReplyDelete
  20. Så nydelige bilder med det fine lyset som vi har nå og de to små gjør det ikke mindre pent:-) Ja det er en fin tid vi er inne i nå når alt våkner til liv etter vintersøvnen. Og tenk på at alt det fine ligger foran oss---herlig. Ha en fortsatt fin dag.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!