Sunday, March 22, 2015

Søndags-pandekager og en vinder...

Findes der noget bedre end en ordentlig stak pandekager? Her til morgen lavede jeg de meget hurtige bananpandekager, som jeg skrev om her.
De er altid en succes. De er også perfekte til en lille fyr på 11 måneder. Bror har det med at tage maden ud af munden og nærstudere den, men disse bliver i munden. Jeg synes babyer skal have lov til at sidde med deres mad selv, hvilket giver pænt meget svineri, men i morges var der ikke faldet noget på gulvet!

I øvrigt var der flere på instagram, som havde givet sig i kast med bananpandekagerne og havde fotograferet resultatet... Dejligt, at jeg kunne inspirere.

Vinderen af biletterne til Ordrupgård blev kommentar nummer 5. Nis skal have sin kæreste med på udstilling. Stort tillykke!!!

2 comments:

  1. Dejlig søndags nyhed! :-) pandekagerne ser fantastisk lækre ud, men min optik er også præget af lykke hormoner :-)
    Og Nis

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!