Saturday, March 14, 2015

Færdigt arbejde og nye spændende ting i vente!

I torsdags fik jeg leveret de sidste billeder til bogen 'Dit sunde barn - Sådan', som hende her har skrevet. Det var rigtig dejligt, at få det afsluttet. Jeg fejrede det i går med en ny fin frakke og en tur hos frisøren og hygge med min mand. Jeg har været så modig og har fået klippet håret helt kort! Jeg er typen, der har haft langt hår hele mit liv, men nu har jeg brug for forandring. Når jeg ser mig i spejlet, bliver jeg lidt forskrækket, for jeg ligner et helt andet menneske, men det føles så godt!
Nu hvor jeg ligner en business-kvinde, skal der selvfølgelig ske en masse nyt. Der er sat gang i nye projekter, og jeg kan glæde rigtig mange med, at der snart kommer nye kurser og meget andet... Så bliv hængende....

Vinderen af bogen 'Kun firkanter', blev Eva med kommentar nummer 17 - Stort tillykke!!!

God weekend!

4 comments:

  1. Det er nogen fantastisk smukke billeder.
    Og skal vi mon ikke se et billede med det nye korte hår?

    ReplyDelete
  2. Tak! Jo, men det er så sjældent, at jeg er foran kameraet;o)

    ReplyDelete
  3. Dejligt med forandring når man selv er klar og ønsker det :-) Glæder mig til at se hvilke kurser som kommer - jeg ønsker mig et dukkekursus :-)
    Mange hilsner,
    Mette

    ReplyDelete
    Replies
    1. Der kommer dukkekurser;o) Lige om lidt!

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!