Thursday, January 22, 2015

Dit Sunde Barn - sådan!

Januar er fløjet af sted, og jeg har travlt. Jeg er ved at fotografere til en virkelig lækker ny bog, som hedder 'Dit sunde barn- sådan!'. Hende her arbejder på højtryk for at få bogen skrevet færdig, og jeg har altså fået æren af at være fotograf. Det er sådan et dejligt projekt, som jeg er så glad for at være en del af! Det med at fotografere er noget af det, jeg gerne vil bruge endnu mere tid på i år 2015.

Rose har netop vist et sneak peak på sin blog, og jeg blev simpelthen så rørt over, hvad hun skriver om mig:

'Lisbeths verden ER som på hendes billeder.
Hendes børn ER lige så kønne og skønne i virkeligheden.' 

Det passer selvfølgelig (det meste af tiden)!

Jeg håber, at I alle er kommet godt ind i det nye år!

Ps. Der kom lidt for meget pres på mig omkring blogindlæg nummer 1000, så nu springer jeg altså lige let hen over det... Da jeg fik kigget nærmere, opdagede jeg også, at jeg kun har udgivet 775 af dem, så der ligger en hel del ikke-udgivede indlæg (Min blog kræver vist en seriøs oprydning).

10 comments:

  1. Det lyder bare så spændende! Og kan godt forstå, at hun valgte dig - du tager simpelthen så skønne billeder!

    Kh
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Anne! Dejligt at høre!!!

      Delete
  2. Spændende, jeg glæder mig meget til bogen. Det passer jo perfekt, når ens yngste ikke længere er Baby. Udgiv du bare de 225 ikke udgivne indlæg i rå form, vi er mange, som vil sluge dem råt alligevel og vil elske så mange tanker fra din side på én gang:-). Jeg tjekker dagligt for nye indlæg, man bliver altid lidt glad og/eller eftertænksom efter at have læst nyt/set nye billeder på din blog:-)

    Mvh Christina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha... Tror du vil blive skuffet over nogle mærkelige og halve indlæg, men det var da ellers en dejlig ros!!! Tak for kommentaren!!!

      Delete
  3. Kære,

    Tak for en skøn og inspirerende blog. Jeg vil spørge dig ang. den smukke strikkede krone, din yngste datter har på på nogle af billederne. Hvilket slags garn har du brugt og har du evt. en opskrift på denne? Synes at den er så fin...

    Bedste hilsner
    Maja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Maje. Jeg husker simpelthen ikke hvad det er for noget garn. Det er sådan noget meget tykt uldgarn og så er kronen efterfølgende vasket. Jeg skal finde ud af om jeg kan lave en opskrift på den... Du må have tålmodighed;o)

      Delete
  4. Jeg VIDSTE det bare.... det med at din verden og dine unger virkelig ER så skønne og smukke og søde som det hele ser ud på dine billeder :-) Men det har jeg nu aldrig været i tvivl om - når man kan få SÅ meget ro, nærvær, kærlighed og ømhed ud gennem skærmen til læseren, så MÅ det absolut være real!
    Hvor er det spændende med bog projektet - hvor kan jeg godt forstå at hun har valgt dig som fotograf. For netop når det er skønhed i sin enkelhed man ønsker at fange, så tror jeg du er den rette.
    Glæder mig til at se mere :-)
    Ha en skøn weekend med din klan.
    Kærligst Malene

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak søde Malene;o) Dejligt at kærligheden lyser ud af skærmen;o)

      Delete
  5. Sikke da et fedt projekt at være med til - forstår udmærket hendes valg af fotograf; du er knaldgod på det område :-) Held og lykke med projektet; glæder mig til at se og høre mere om det "færdige resultat". KH L

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, det var sørme sødt skrevet!! Tusinde tak fordi du giver dig tid til at kommentere!!!

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!