Wednesday, December 24, 2014

Glædelig jul

 

Rigtig glædelig jul til jer alle!

10 comments:

  1. Kære Lisbeth,
    Rigtig glædelig og hjertevarm jul til dig og dine - hvor er det nogle skønne billeder. Som altid, emmer de af ro, nærvær og varme. Dejlig følelse man får, når man ser de billeder, og sætter fine tanker i gang omkring julens egentlige formål....
    Jeg håber at I i aften har haft en skøn og hygsom juleaften, og jeg sender jer de allervarmeste tanker for et lykkebringende nytår.
    Kærligst Malene

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak Malene! Jeg håber at du og din lille familie også havde en dejlig jul!!
      Knus Lisbeth

      Delete
  2. Dejlige billeder som altid. Glædelig jul til Jer, søde Lisbeth <3

    Kram

    ReplyDelete
  3. Og glædelig jul til dig og dine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak!!! ;o) Håber du havde en dejlig jul!

      Delete
  4. I lige måde! :-) Altid så dejlige billeder.... Håber I får nogle dejlige juledage....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Håber I har haft nogle gode juledage, Maria!!

      KH

      Delete
  5. Fortsatt god jul til dere også

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!