Saturday, November 29, 2014

De vilde kaniner...

Da jeg vågnede op i morges, blev jeg så glad, fordi så mange børn skal have en hjemmesyet kanindukke i julegave! Tusinde tak for alle bestillingerne. Jeg tager det som et udtryk for, at I vil have endnu flere 'gør det selv- vejledninger'! Skønt!
Kanindukkebloggen rummer mere en bare vejledningen til dukken. Den bliver løbende opdateret med gode idéer og opskrifter. Blandt andet denne herlige hue, som er lavet af en gammel sweater. Der er også en opskrift på en lille trøje, så kaninerne kan holde varmen!

Vil du også købe min kanindukkeopskrift, kan du få den her!


4 comments:

  1. Elsker at du syr ting af aflagt tøj :-) Det gør jeg nemlig også selv. Har lavet op til flere nederdele til min datter af aflagte strikbluser mm og de er ret fine :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er genialt!! Elsker når der ikke er noget der går til spilde;-) tak for kommentar!

      Delete
  2. Kære Lisbeth. Bloggen er SÅ fin, det samme er mønstret - vores familie er allerede 2 skønne kaniner rigere:-)
    KH Helle Sandby

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er det dog skønt at høre!! Du er jo for vildt hurtig!!!

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!