Tuesday, November 25, 2014

Dagene flyver...

Det er over en måned siden, at jeg sidst har skrevet noget på bloggen. Bror er allerede blevet 7 måneder gammel, og jeg føler virkelig at tiden flyver! Der er pænt meget at se til, når man har fire børn... Jeg har hele tiden en ambition om at være lidt mere aktiv på bloggen, men så tager den ene dag den anden og vasketøjsbunkerne, madlavningen, oprydningen og bare det at stirre på det lille nye fine menneske, det hopper hele tiden foran i køen. Der er sket tusinde ting og ingenting og alt mulig andet, og livet er hårdt og skønt og sjovt og dejligt. Det her er i hvert fald en lille start, for jeg vil så gerne i gang med at skrive lidt igen!
Jeg håber, at lidt af mine læsere stadig er her...

22 comments:

  1. Kære Lisbeth,
    hvor dejligt at finde dit lille skriv, jeg nyder når du skriver for jeg finder meget ofte lighedspunkter og god inspiration hos dig. Dejlige børn du har. Jeg er også selv mor til en stor børneflok på 4-6 stykker afhængig af hvordan man nu vælger at definere det at være 'mor' ;D Min yngste er 8 uger og jeg kan genkende dit billede af at bare falde i beundring mens dagen og lyset aftager... men hvor er det skønt! Netop nu sidder jeg og reviderer mit bidrag til lørdagens julebasar på mine børns skole. Troede at jeg kunne nå at strikke en masse - det er blevet til et par 'muffedissevanter' - hvor nummer 2 vante har været mindst 3 uger undervejs...

    Kærligst Camilla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha Camilla! Jeg kender det så godt. Jeg tror også, at jeg når mere end jeg gør.... Det vigtigste lige nu, er jo heldigvis bare at nyde de små! Det går så stærkt!! Tillykke med din lille baby!

      Delete
  2. Jeg følger stadig trofast, og har forståelse for at der er perioder hvor der er andre ting som må først :) Men håber dog du kommer igang igen :)

    ReplyDelete
  3. Jeg er her! Dejligt at høre fra dig.

    Kh
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Anna! Jeg er glad for, at du er her. Tænker så tit på den kommentar du skrev til mit indlæg om 40-dages ro. Den gjorde så stort indtryk på mig.... Knus til dig!!

      Delete
  4. Jeg er her også stadigvæk. Din blog var en af de første, jeg begyndte at følge og jeg synes altid, at det er dejligt, når der er nyt fra dig.
    KH Lisbet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er jeg glad for at høre!!!

      Delete
  5. Selvfølgelig er vi her ;) Dejligt at læse din blog !!! Tak til dig og alle de andre bloggere for at I tager jer tid til det !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;o) Ja, det er skønt med blogs, men også en tidskrævende beskæftigelse... Men hyggelig!!

      Delete
  6. Kender godt det med, at tiden løber - sikke søde fotos.

    - Anne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Anne! Ja, jeg forstår faktisk ikke hvor den bliver af... tiden...

      Delete
  7. Så kjekt å høre fra deg igjen:):) Denne bloggen er verdt å vente på, å ha fire barn er travelt, godt å høre at du nyter dagene:)
    Anne Bente

    ReplyDelete
  8. Sikke nogle fine billeder af dine to mindste! Kan stadig huske da du havde Almas mom og hun var helt lille...Tiden går og livet leves - også udenfor bloggen:)

    ReplyDelete
  9. Dejligt at se et indlæg fra dig igen Lisbeth... og skønne stemningsfulde billeder som sædvanligt :-) Det giver simpelthen sjælefred når man ser dine billeder af jeres skønne skønne børn :-)
    Og hvor er det dejligt at høre, at du har haft travlt med at leve livet... derude på den anden siden af skærmen. Hvor livet SKAL leves. Hip hurra for at din prioritering er helt i top :-) Men det havde jeg nu ikke et sekund tvivlet på...
    Og jeg smutter ingen steder. Din blog er stadig en af mine ultimativ favoritter. Den blog jeg besøger når jeg skal have en skud "feel-good" eller når jeg lige skal genfinde troen på at verden stadig er god og rar og at der findes mennesker i denne fortravlede verden, som formår at fokusere på det god og nære.
    So I´m going nowhere :-)
    Kram fra Malene

    ReplyDelete
  10. Herlig med livstegn fra Danmark! Jeg nyter å lese om alt det spennende du skriver!!

    ReplyDelete
  11. Jeg elsker at læse med, så keep it coming:)

    ReplyDelete
  12. Altid dejligt med nyt fra dig! :-)
    KH Maria

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!