Saturday, October 11, 2014

Tegnestiften...

Jeg elsker simpelthen at se, hvor meget min store 11-årige pige udvikler sit tegnetalent i øjeblikket. Kunne hun få lov, ville hun ikke lave andet end at tegne...

I dag skal jeg på Ordrupgaard med en veninde og en hel del børn og se udstillingen 'Carl Larsson, Det gode liv'. Jeg glæder mig rigtig meget. Jeg kan rigtig godt lide Carl Larssons kunst, og jeg regner med at blogge om udstillingen på Enfants terribles blog i løbet af næste uge!

God weekend til jer alle!

10 comments:

  1. God weekend i jeres kreative hjem:-)

    Du skal endelig bare lade din datter udfolde sig med de kreative ting hun kan lide.
    Jeg startede som 3 årig med at tegne og male og har i dag min blog "En verden af kunst", udstiller og er ved at åbne et galleri.
    Så det kan bestemt udvikle sig især hvis din datter har evner og lyst:-)

    Maria

    ReplyDelete
  2. Wauh..!! Hold da op, sikke et talent.. :o)

    ReplyDelete
  3. Hun er godt nok dygtig. Det er spændende, hvad hun vil udvikle det til.

    ReplyDelete
  4. 11 år og så dygtig til at tegne så flot :)

    ReplyDelete
  5. Åh jeg elsker Carl Larssons billeder... Hans motiver og streg rummer simpelthen hele essensen i "back to basics", i hvert fald oppe i mit hoved... ;-) Håber I får en dejlig tur, glæder mig til at se billeder.
    Kh Maria

    ReplyDelete
  6. Super godt - er det også hendes eget motiv?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det er det. Hun lader sig selvfølgelig inspirere, af de ting hun ser, men tegner som oftest sit eget;o)

      Delete
  7. Waw hun har talent. Det er skønt at hun vokse op i en familie hvor kreativitet få plads til at udfolde sig :-) Jeg har forsømt det i en lang periode pga uddannelse, men har heldigvis genfundet glæden ved at tegner. Og tak for den god link til enfants terribles.

    ReplyDelete
  8. Hun er fantastisk dygtig, og hvor er det skønt med kreative børn, håber hun holder fast i det, hele sit liv... :0)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!