Friday, March 7, 2014

I næste uge har jeg en lille fotoopgave, hvor jeg skal fotografere mad! Det glæder jeg mig virkelig meget til. Kunne jeg leve af at lave mad og fotografere det bagefter, ville jeg gøre det! Der er nu kun 5 uger (plus det løse) til vores baby nummer 4 kommer til verden, og jeg har meget at nå inden da, så jeg får ikke fotograferet ret meget i øjeblikket, men øver mig lidt i 'mad-fotograferingen' på Instagram.

Graviditeten går stadig forrygende, og jeg har det fantastisk godt. Føler mig meget taknemmelig over, den nemme graviditet jeg har haft!

6 comments:

  1. Det er virkelig nogle skønne billeder!

    ReplyDelete
  2. Smukke billeder :) Hvor var det du havde købt de der fine emalje ting? Jeg mener du havde skrevet det en gang, men jeg kunne ikke lige finde det da jeg kærte ned af siden. Tak for en skøn blog :)

    ReplyDelete
  3. Smukke billeder :) Hvor var det du havde købt de fine emalje ting? Jeg mener du har skrevet det før, men jeg kunne ikke finde hvor.. Tak for en skøn blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emaljekoppen er gammel, men skålen er fra Objects and use, som har en lækker netbutik;o)

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!