Monday, March 3, 2014

19 års kærlighed...

I dag har manden i mit liv og jeg 19-års-kæreste-dag. Jeg er ret lykkelig over, at det ikke var nødvendigt at kysse en masse frøer, før jeg mødte den rigtige!
For halvandet år siden blev vi gift , og vi venter, som de fleste af jer nok ved, vores fjerde barn om en 5-6 ugers tid.
Kærligheden er vidunderlig, dejlig og smuk og jeg er stolt af det, vi har skabt sammen.
Kærligheden er ikke altid lutter lagkage, fastelavnsboller og lyserøde smoothies. Nogle gange kræver den lidt arbejde og finjustering, men den er altid værd at kæmpe for!

12 comments:

  1. Waow! Tillykke!
    -HVor er det smukt, kærligheden længe leve.
    Minmand og jeg har været sammen i 9 år og har 5 børn. -Jeg glæder mig over det hver dag!

    Mvh Cecilie
    http://blog.fashionmom.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;o) I har da været ret så effektive;o)

      Delete
  2. Den kræver nemlig begge dele - tillykke med jer <3

    KH Maria

    ReplyDelete
  3. Tillykke med dagen Lisbeth - jeg er sikker på jeres kærlighed er noget helt særligt :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;o) Det er den bestemt!!!

      Delete
  4. Gratulerer så mye, og takk for alle de gode innleggene du kommer med. Mye til refleksjon.

    Anne Bente

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, det glæder mig at høre;o)

      Delete
  5. Happy 19th Anniversary!

    Erika

    ReplyDelete
  6. Tillykke! Så smukt og inspirerende... Jeg personligt, har kysset oceaner af frøer :-) Men er nu sikker på, at jeg har fundet min prins. Dejligt at livet kan være på så mange måder!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dejligt;o) Så ved du, at du ikke går glip af noget;o)

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!