Tuesday, February 4, 2014

Vinderen

Den heldige vinder af en vandbesparende vaskemaskine fra Electrolux er fundet og har fået besked via mail.

Vinderen er fundet tilfældigt via random.org og det blev kommentar nummer 89:


Kære Lisbeth!
Sikke mange gode forslag til at spare på vandet. Det har virkelig fået mig til at tænke over vores vandforbrug hjemme hos os. Jeg bor alene med min søn, og vi har ikke en vaskemaskine, hvilket er ret besværligt, så at vinde vaskemaskinen vil gøre en stor forskel for os. Vi bruger meget tid på vaskeriet. 
Vi gør allerede nogle af de ting, du skriver om. 
Vi tager korte bade,
Vi bruger ikke vores karbad,
Vi slukker vandet, når vi børster tænder,
Vi bruger det lille skyl på toilettet.
Jeg krydser fingre for, at vi bliver de heldige:o)



Kæmpe stort tillykke!!!

Tusinde tak til alle for deltagelsen og interessen. I kan følge Electrolux på facebook her, deltage i konkurrencer og få gode spareråd!

4 comments:

  1. Stort tillykke til vinderen! (:

    ReplyDelete
  2. Det er da den helt rigtige vinder. Tillykke med det!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sødt af dig;o) Helst ville jeg give alle en vaskemaskine...:o)

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!