Friday, February 21, 2014

7 uger igen...


Jeg synes graviditeten er fløjet af sted, og jeg er da også kommet ret let hen over den her på bloggen! Så let at flere har efterlyst 'mave-billeder'! Her er jeg så i dag og der er nu kun 7 uger (plus det løse) til lillebror kommer ud. Jeg er simpelthen så spændt på, hvad det er for en aktiv lille fyr, der ligger derinde.
Jeg har haft en meget let graviditet og har ingen gener haft overhovedet, og jeg føler mig stadig helt i hopla på trods af, at der jo ikke er meget hvile-tid, når man har tre børn i forvejen.
Jeg har været meget fokuseret på at leve sundt i graviditeten, og jeg er sikker på, at det har gjort rigtig meget godt for mig, babyen og mit velbefindende.

Nu vil jeg ønske jer alle en dejlig weekend!

17 comments:

  1. Waow, du ser skøn ud :-)
    Håber graviditeten fortsætter uden problemer!
    Go' weekend
    Mvh Cecilie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Cecilie;o) Rigtig god weekend til dig også!

      Delete
  2. Hold fast hvor er du flot...

    ReplyDelete
  3. Ja, tiden går stærkt - tænk, at du kun har 7 uger igen!
    Det har helt sikkert noget at sige, at du har levet så sundt igennem graviditeten m.h.t. at du har haft og har mere energi og generelt har det bedre, selvom du har nok at se til :)
    God weekend til dig også - og din skønne familie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Marianne! Rigtig god weekend til dig også!

      Delete
  4. Du ser rigtig godt ud:-) Og ja, det er vildt, som tiden er fløjet afsted.

    Kh
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg forstår det ikke helt. Prøver virkelig at nyde den sidste tid til fulde;o)

      Delete
  5. Wow Lisbeth you look incredible. Congratulations.. Happy 4th :) xx

    ReplyDelete
  6. Ser godt ud - også stuen! ;-) Dejligt at du bare "glider" lige igennem 4. graviditet! Imponerende!
    KH Maria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det er dejligt at det går så nemt!

      Delete
  7. Skønne billeder. Det er fantastisk med en uproblematisk graviditet, når der jo også er andre, der skal tilgodeses.

    ReplyDelete
  8. Hvor ser du godt ud, med din fine mave :)

    ReplyDelete
  9. Held og lykke med alt det dejlige som er og venter! Jeg fødte vores fjerde barn i et fødekar hjemme i stuen foran brændeovnen for 2½ måned siden. Og høns anbefaler jeg på det varmeste! Hos os bor de i et stort legehus vi har købt gennem dba.dk. Det er en nem og billig måde at finde bolig til dem på :) Forårshilsner fra Sara

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!