Monday, November 4, 2013

Julegavebestillinger senest d. 15. November...


Jeg er allerede nu i fuld gang med alle de julegavebestillinger, jeg har modtaget. For at skabe overblik og undgå for meget travlhed skal jeg have julegavebestillinger senest d. 15. november. Så hvis dit barn også skal have en fin dukke i julegave, så vent ikke for længe, før du sender mig din bestilling.

Du kan sende mig en mail her!

Alle jer som har sendt mig mails op mod denne weekend får svar i løbet af i dag og i morgen.

5 comments:

  1. Älskar tapeten med pioner och fåglar!
    Vet du vad det är för märke och om den fortfarande går att köpa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er fra Monsoon living- fås hos Wallpaper from the 70's. Prøv at google, så kommer det frem;o)

      Delete
  2. Hej!
    Älskade den vackra tapeten med pioner, fåglar och fjärilar! Vet du om den fortfarande finns att köpa och vad det var för märke?
    //Anna

    ReplyDelete
  3. Tack så jättemycket för svar. Ska googla direkt!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!