Monday, September 16, 2013

Krogerup i regnvejr...








I går var vi i vores køkkenhave hos Årstiderne og høste grøntsager. Her er alt det, vi fik med os hjem! Jeg synes virkelig, at vi har fået meget ud af haven, selvom vi ikke har været så gode til at luge ukrudt. Grønkålen er desværre blevet angrebet af kålorme, men vi har virkelig meget grønkål, så noget af det er heldigvis gået fri og her til morgen lavede jeg en lækker smoothie med juicet grønkål og æbler, blendet med banan. I løber af ugen skal vi helt sikkert have lavet græskarsuppe, som bare er en af de retter jeg elsker at spise om efteråret...

Vil du se alle indlæg om køkkenhaven, så klik her!

4 comments:

  1. Hvor ser det fantastisk ud. Jeg overvejer at få en have til næste år. Jeg vidste ikke at private kunne få haver der.Så tak fordi du skriver om det og tak for en dejlig blog.
    Hilsen Linda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak for kommentaren;o) Ja, det er skønt med sådan en have!

      Delete
  2. Åh, det ser verkligen helt underbart ut! Det får bli min färginspiration för dagen! Tack! :)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!