Saturday, September 21, 2013

Det dejligste havebryllup - Rebecca & Magnus













I sommers har jeg taget billeder til to skønne og helt forskellige bryllupper. Det første var et hyggeligt og intimt havebryllup i Rebecca og Magnus have. Markerne stod med blomstrende raps og solen skinnede fra en skyfri himmel. Det var en perfekt dag at holde bryllup på!
Det var dejligt og rørende, at være med til bryllup hos nogle mennesker, jeg kun havde mødt en enkelt gang før og der var masser af plads og hjertevarme. Jeg synes, der kom mange skønne billeder ud af det- næsten 500 stykker af familien, dejlige børn, smukke taler osv.
Jeg er så taknemmelig over, at jeg måtte være med på den smukke dag!

Du kender måske allerede Rebecca, som har bloggen: Rebeccapersson.com og er forfatter til bogen Baby - 100% naturlig uden tilsætning.

Med tilladelse fra brudeparret viser jeg lidt billeder, dog uden deres søde børn...

14 comments:


  1. Åh Rebecca du ser så smuk og lykkelig ud - dejlige dejlige dejlige billeder af dit bryllup :-)

    Og du er en begavet fotograf Lisbeth - wauah

    kh. Katrine

    ReplyDelete
  2. Aj hvor fantastisk! Romantisk og stille... så skønt!

    ReplyDelete
  3. Hvor er hun smuk! Og dejlige billeder :-)

    ReplyDelete
  4. Hvor er det dog helt iddylisk og fint at se på, og sikke en ring!
    Ser ud til at have været et skønt bryllup.

    - Anne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ringen er virkelig fin:o) Tak!!

      Delete
  5. Sikke nogle flotte billeder!
    Der er en giveaway kørende på min blog lige nu, det ville være skønt hvis du gad at tjekke det ud, og måske deltage :)

    http://liveyourlifeasitwasyourlastday06.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  6. Iiih smukke Rebecca...... Og smukke billeder... :-)

    ReplyDelete
  7. Hvor er ringen fra? Jeg kunne godt tænke mig en der minder om, men som er lidt anderledes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Den er nemlig rigtig fin! Tror Rebecca har skrevet det på sin blog engang.... skal lige tjekke....

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!