Wednesday, July 3, 2013

Dagens projekt- Uro og ramme i træ fra stranden



Det støvregner uden for og vejret er perfekt til indendørs aktiviteter. I dag har vi fundet alle de pinde og træstumper frem, som mine unger har fundet på stranden igennem tiden.
Det træ som har ligget i vandkanten rigtig længe, er så smukt og egner sig rigtig godt til små overskuelige projekter.

Pindene blev brugt til uroer, sværd og pile og Alma lavede en ramme til Martha's kunst.
Ret fint synes jeg...

Trærammen satte vi først sammen med ståltråd og bandt derefter en lidt rustik snor omkring. Martha's maleri er sat fast med tape og fjeren som Storm har fundet, blev ligeledes tapet fast. Uroen blev sat sammen med snor og lidt muslingeskaller blev bundet på forneden...

8 comments:

  1. Eiiii, hvor er det bare fint!! Jeg skal så meget lege hjemmeskole med ungerne når vores ferie starter. Tak igen, søde Lisbeth, fordi du er så mega inspirerende :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Ulla! Det glæder mig;o)
      Ja, hjemmeskole er et hit! De er vilde med det;o)

      Delete
  2. Wow virkelig en fin ramme;P Må lave en hjemmeskole dag for mig selv og lave sådan en fin en:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er tilladt at lege hjemmeskole, når man er voksen, så gør det endelig;o)
      Tak;o)

      Kh Lisbeth

      Delete
  3. Sikke en dejlig idé, den vil jeg låne med på ferie til Bornholm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. På Bornholm må det være muligt at finde mange fine ting på stranden- Kan huske at jeg fandt en fin søstjerne på Bornholm, da jeg var barn;o)
      God tur!!

      Delete
  4. Så kjekt å fylle dagene med noe meningsfullt og lage noe sammen! På den måten samler vi opp gode sommerminner, her også;-) God sommer!
    Hilsen Inger

    ReplyDelete
  5. How nice, great idea for the hollidays

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!