Tuesday, July 2, 2013

Dagens opgave...






Tak for alle kommentarerne til det forrige indlæg om hjemmeskole. Det var så dejligt at læse jeres positive ord!

Lige da jeg stod op i morges, blev der spurgt, hvornår vi skulle lege skole... og jeg kan faktisk godt forstå det. Det er bare rart for ungerne, at have min fulde opmærksomhed i et stykke tid.

Jeg sendte dem alle tre ud i området omkring vores hus, for at finde alle de forskellige blomster de overhovedet kunne. Bagefter klistrede vi dem op på papir og børnene skrev om blomsterne -Meget simpelt, men alligevel en stor succes!

8 comments:

  1. Hmm en tror jeg ski også jeg kopiere!
    Tak <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det skal du da!! De havde det virkelig hyggeligt med det:o)

      Kh

      Delete
  2. Fantastisk fin idé :)

    Kram til Jer alle

    ReplyDelete
    Replies
    1. De hyggede sig rigtig meget med det!!

      Kram til jer også!

      Delete
  3. Uh, jeg kommer lige tilbage til barndommen, hvor vi pressede blomster og gemte dem i hæfter eller bøger, hvor vi foldede siderne ind, så der blev et lille rum. Sådan havde vi også vore påklædningsdukker.
    I skolen folder vi også bøger, så der bliver små rum.Så kan eleverne skrive fagbøger og gemme materiale, -eller eventyr og gemme papirfigurer i det hemmelige rum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er en super fin idé- gjorde det samme som barn:o)

      Tak for kommentaren Eva! God dag!!

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you;o) They had a great time;o)

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!