Monday, June 24, 2013

Weekend...















Det har været meget begivenhedsrig weekend med mange arrangementer. Børnehaveklasse-afslutningsfest på stranden for Storms klasse i fredags, balletafslutning for Storm i tivoli i lørdags og en dejlig afrunding på weekenden i går, hvor vi var til koncert med Rasmus Nøhr hos Årstiderne på Krogerup. Selvom jeg ikke kender meget til hans musik lige udover "Sommer i Europa", så var det fedt. Han har virkelig charme og der var god stemning og rigtig mange mennesker! Jeg har vist skrevet tidligere, at jeg holder mest af Krogerup, når vi har det helt for os selv og nyder vores have i ro og fred, men i går kunne jeg ikke andet end at blive grebet af den gode stemning! 

4 comments:

  1. Elsker dine billeder. Det ser så hyggeligt ud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! Det har været en skøn weekend...

      Delete
  2. Hvor hyggeligt... Og Rasmus Nøhr er så sød ,mødte ham for nogle år tilbage hvor han optrådte på Tønder festivalen, meget imødekommende og lidt genert fyr... :0)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg blev også lidt forelsket....(sig det ikke til min mand:o)... Elsker mænd der kan noget med musik og hvis de så er charmerende, drengerøvstyper samtidig, så er det helt perfekt!

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!