Sunday, June 23, 2013

Madplan uge 26


Mandag

Bagte peberfrugter med oksekød og kikærtefyld,
Grøn salat med gedeost, valnødder, æbler, jordbær, mynte og honningdressing.

Tirsdag

Ærtesuppe med æblecider, sønderjyske pølser
& kerneknækbrød.

Onsdag

Oksekrydderpølser, asparges i brunet smør,
 salat og bagte tomater med krydderurter.

Torsdag

Rester.

Fredag

Dal med aubergine, raita og spidskålssalat 
med grillet oksekød, æbler, mandler, chili og koriander.

Lørdag

Hjemmelavet burger med guacamole.

Dessert: 

Alternativ Tiramisu

Søndag

Røget makrel & krydderurteomelet
med grøn salat.




11 comments:

  1. Åh så lækkert det lyder det hele Lisbeth - kunne du ikke overtales til at give mig din opskrift på den grønne salat med gedeost og valnødder og det der? Det kunne jeg godt tænke mig at lave nemlig...
    Knus Malene

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det kan du da lige tro!! Den kommer senere på dagen;o)
      God dag til dig!!

      Delete
    2. Dejligt Lisbeth - det vil jeg glæde mig til :-)

      Delete
    3. Så er den der!!:o) God dag!!

      Delete
  2. AnonymousJune 23, 2013

    Hvor lyder det bare lækkert. Kunne godt spise hjemme hos dig!
    Kærlig Hilsen Gitte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Gitte! Vi holder meget af at lave mad herhjemme!!!

      Delete
  3. Tak for madplanen. Jeg glæder mig til morganmaden.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak;o) God dag til dig!!
      Kh Lisbeth

      Delete
  4. Nuj en lækker madplan Lisbeth!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Maria!!! Nu vil jeg kigge på din blog... Det er længe siden;o)

      Delete
    2. Du skal være så velkommen, nu har jeg også endelig fået gang i bloggeriet igen (-:

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!