Monday, June 17, 2013

Madplan uge 25

Mandag

Hakkebøf med guacamole, rødløg og vesterhavsost, 
bønnefrites med hvidløgsmayonnaise og frisk spinat.

Tirsdag

Omelet med forårsløg og persille,
Fyldt med salat og krydderurter fra køkkenhaven (hovedsalat, gulerødder, agurk, radiser og koriander), gode økopølser
 og hjemmelavet radise-remoulade.

Onsdag

Grøntsagspasta med kødsauce,
Grøn salat med thailandsk-inspireret dressing og råkost (Marthas yndlingsspise).

Torsdag

Rester, salat osv.

Fredag

Kødboller med krydderurter 
i tomatsalsa med taboulehsalat.

Dessert: Frugtsalat med flødeskum og mørk chokolade.

Lørdag

Spicy tomat/ kokossuppe 
med bacon.

Søndag

Ovnbagt kuller med sesamfrø og solsikkekerner,
bønner og salat.






10 comments:

  1. Lækkert, lækkert, ... her løber tænderne i vand kan jeg godt fortælle dig:))

    ReplyDelete
  2. Hvad har du puttet i guacamolen? Den ser lækker ud : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bare avokado, hvidløg, citron og hakkede mandler. Kan godt lide at den er lidt knasende;-) kh Lisbeth

      Delete
  3. Det ser virkeligt lækkert ud. Er lige begyndt at spise efter de samme principper som dig, så det er dejligt med inspiration. :)

    ReplyDelete
  4. Det lyder lækkert :-) Tak fordi du deler, altid dejligt med ny inspiration :-)
    Mon der findes en opskrift på radise-remoulade et sted med et link? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;o) Nu har jeg lavet en opskrift og lagt i indlægget;o)

      Delete
  5. Tusind tak for denne deling - jeg har simpelthen kopieret direkte (næsten) til næste uge. Jeg synes det er SÅ svært at gøre det nemt for sig selv, især efter udeladelse af gluten og de nemme, billige kulhydrater, men det her er en stor hjælp - TAK! :-) Ser meget gerne flere madplaner i fremtiden :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er det dejligt at høre;o) Det giver mig endnu mere lyst til at fortsætte med at lægge madplaner ud;o)

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!