Tuesday, June 4, 2013

Lynkursus i dukkesyning og onlinekurser

Jeg afholder et lynkursus i dukkesyning, hvor du på en dag kan lære at sy en stor dukke.

Det foregår søndag d. 30. juni fra kl. 10-18.00 i Humlebæk.

Der er kun ganske få pladser.

Se mere her!


Nu er det omsider muligt at lære at sy dukker online. Du kan købe mine onlinekurser her.

Onlinekurset foregår på den måde, at du får alle materialer til at sy en dukke tilsendt. Du får mønster og adgang til dukkebloggen, hvor der er trin for trin-billeder og vi har samtaler over skype, hvor du får hjælp til dukkesyningen fra mig personligt!

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

5 comments:

  1. Hello! My name is Sandra and I am from Latvia. I love your wonderful blog and I would love to take the online course in the dollmaking. I do have a couple of questions...Is the course available in English or if the instructions are straightforward enough, perhaps I will be able to figure them out? :) And do need a sewing machene or can the sewing be done by hand? Thank you very much and have a nice day! :) Sandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Sandra!

      The instructions are quite straightforward and I will help you. So I think it will not be hard for you to make one;o)

      Delete
  2. Hej... hvis man køber online kursus, får man så mønster med på tøj/strikkeopskrift på trøje/sko eller er det muligt at købe med...? -Sofie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Sofie!

      Der er en opskrift på den strikkede cardiganen på bloggen og jeg kan godt sende nogle dukketøjsopskrifter med. Dukkerne har en ret standart størrelse og passer også tøj som passer til babyborn eller build a bear. Der er mange tøjopskrifter til dem rundt omkring i strikkeforretninger;o)

      KH Lisbeth

      Delete
  3. Kommer der en ny kursusplan for resten af året? Helt fantastiske dukker ;-)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!