Wednesday, June 26, 2013

Forsmag på mit bryllup...

Jeg har lovet det før og nu gør jeg det igen (og prøver at holde det denne gang!). I løbet af en af de næste uger, viser jeg lidt billeder fra mit bryllup. Tænk, at det næsten er et år siden min mand og jeg blev gift. Tiden går så stærkt og til august, kan vi fejre vores et års bryllupsdag. 
Her er lige en lille forsmag - min fine blomsterbuket, som min svigermor lavede af blomster fra sin have og mig med kjolen krøllet sammen, så den kunne være i bilen på vej af sted fra kirken...
Billederne er taget af min ven Daniel Sommer.

5 comments:

  1. Smukke Lisbeth <3

    Jeg glæder mig til at se flere billeder fra Jeres bryllup. Herhjemme pynter billedet af børnene fra Jeres store dag på opslagstavlen, hvor der udover familie hænger venner - og venners børn :)

    Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tænk- har ikke engang selv fået lavet et billede af ungerne fra dagen... Det er da for tyndt;o) Hvor er jeg glad for, at de hænger på din opslagstavle. Dine hænger også her på køleskabet...
      KH

      Delete
  2. Uh, hvor vil jeg glæde mig til at se de billeder!! Så smuk du ser ud!

    Måske skulle jeg også efter 4 år(!!) se at få vist billeder fra vores bryllup - hahaha :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he... Tror jeg har ventet så længe, fordi det på en måde er virkelig personligt;o) Men nu kommer der altså lidt alligevel... Jeg ville da gerne se nogle fra jeres bryllup;o)

      Delete
  3. Eeeeej hvor vil jeg bare GLÆDE mig til at se dem Lisbeth..... du ser fuldstændig bedårende yndig ud!
    (Og Ulla - jeg vil sørme også gerne se nogle af jeres billeder...bare frem med dem du!)

    Kh. Malene

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!