Wednesday, April 3, 2013

Stille aften...

Jeg har to sovende børn på første sal, en hos sin farmor og farfar og en mand, som er lige ved at lande på Malta, hvor han skal være til på lørdag. 
Han rejser med sit arbejde og skal til en masse møder, men mon ikke han kommer til at nyde sol og 20 grader bare en lille bitte smule!? Jeg er under alle omstændigheder misundelig og ville gerne være der sammen med ham!
I stedet sidder jeg her i stilheden og spiser en pæn frugtsalat med mango, æbler, vindruer og mørk chokolade og glæder mig over mit nye genbrugsstel, som jeg fandt i en Røde Kors Butik til 20kr pr. tallerken. Er det ikke bare vanvittig pænt!? 
Små glæder har også ret!

Jeg skal i øvrigt passe min mands surdej, mens han er væk- noget der nærmest er en større opgave end at passe hans børn. Jeg har i hvert fald fået en masse instrukser (fik ingen omkring børnene!). Bare jeg ikke glemmer det... Så bliver han nok sur! 

14 comments:

  1. Jo, sikke en pæn frugtsalat :o) (måtte smile af den sætning) og lige så pæn en tallerken :o)

    God aften og nyd stilheden :o)

    Kh Louise

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! Det er nemlig bare rigtig pænt!
      Jeg nyder det....

      KH Lisbeth

      Delete
  2. Beautiful photograph! Enjoy this time to yourself, Lisbeth. Hope your beau comes home safely x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you;o) I will enjoy it!! Enjoyed your blog earlier today;o) Such a lovely blog!!

      Delete
  3. Hej, sikke et fint stel. Hvor er det bare flot. Genbrug er fantastisk. Selv elsker jeg at give til genbrugsbutikkerne og selv købe der. Så er det som om at det kører i ring.
    Håber du nyder din stille stund. Min mand rejser meget, så jeg er ofte alene med tvillingerne. Så når de sover, kan intet slå mine stille stunder.

    De første spæde forårshilsner fra

    S (og Vigga) :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak!! Gør det samme og synes det er en fin ting!! Her er de to yngste syge med maveonde, så jeg nyder virkelig freden!!

      KH Lisbeth

      Delete
  4. virkelig pænt stel!! Gid det var mig der havde fundet det!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg blev også så glad, da jeg så det! Så fedt at finde noget så pænt!

      Delete
  5. Skønt stel! Smukt!
    Og du må hellere passe på surdejen.
    Min er godt og vel et år nu, og jeg ville godt nok også blive knotten hvis min mand slog den ihjæl ;D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he! Jeg har stillet uret, så jeg bliver mindet om det;o) Håber det virker!! Han går så højt op i det;o)

      Delete
  6. Smukt stel... Og ja, lidt sjovt mht surdejen! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;o) Ja, han går meget op i det!!

      Delete
  7. Ha ha, lidt sjovt med surdejen syns jeg:-) Så må vi håbe at du kan løfte opgaven, så der ikke er ballade når gemalen kommer hjem igen:-)
    Og det er da vitterligt en VANVITTIG pæn frugtsalat...det må jeg sige....stellet lige så (sidder faktisk i skrivende øjeblik og tænker at jeg måske burde køre i genbrugsbutik. Lige nu. Inspireret af dit pæne stel! :-)
    Så tak for det.
    Kh. Malene

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jeg synes også jeg var meget heldig med det;o) Jeg huskede surdejen her til morgen, så det kan ikke gå helt galt;o) Havde sat vækkeuret for at blive mindet om det!!
      Håber du også finder noget fint, hvis du tager af sted!!

      KH Lisbeth

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!