Monday, April 1, 2013

Mit morgenritual...



Her er mit morgenritual. Sådan starter min morgen hver evig eneste dag.
Jeg starter med kaffe (som jeg aldrig vil undvære) og min morgen-smoothie, som indeholder de grøntsager og frugter, som vi lige har i køleskabet, sammen med lidt fiber Husk, sunde olier, hørfrø, nødder osv.
Sammen med det tager jeg vitaminpiller og fiskeolie.

Her til morgen bestod min smoothie af æble, gulerod, vindruer, broccoli, hørfrø, fiber Husk og vand. Det kan diskuteres hvor appetitligt det ser ud, men jeg synes det er en god start på dagen!

4 comments:

  1. Så fin og gode start Lisbeth!
    Eg drikk svart te med mjølk. Veldig godt og veldig viktig.
    Godklem til vakre du.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak;o) Håber du har det godt! Du må komme til Danmark igen en dag!!! Det var så hyggeligt at se dig!

      Delete
  2. Ser meget sundt ud og som den helt perfekte start på dagen.
    Jeg kan være med på kaffen og vitamin pille, det andet er vist noget jeg drømmer om:0)

    Tak for din inspiration.

    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! Synes det er ret nemt... Er virkelig dårlig til at spise om morgenen, så det er nemmere at få det ned i flydende form;o)

      Delete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!