Thursday, March 21, 2013

Nye dukkekurser og lidt om butikken...



Foto: Sofie Brønd

Nu er kalenderen opdateret med et par dukkekurser og jeg glæder mig til at møde en masse nye mennesker, som har lyst til at sy dukker sammen med mig i nogle dage!
Du kan finde kalenderen her.

Desværre er huslejen steget markant på det sted, hvor jeg afholder mine kurser. Derfor er prisen på kurserne steget en lille bitte smule. Det håber jeg, at I kan tilgive mig for! Jeg lover, at I nok skal få en masse ekstra ud af de 100kr, som prisstigningen lyder på.

Dukkebarnet Lisa på billedet er lavet af en af mine dygtige kursister- Sofie Brønd, som også har taget det fine billede af hende, da hun blev lagt i dukkesengen hjemme hos Vigga.

...Og sidst men ikke mindst vil jeg lige takke for den fine modtagelse med lille webshop fik i går. Der var meget stor interesse og jeg havde over 500 besøgende og fik mange komplimenter af det nye design. Det er jeg meget glad for!
Desværre oplevede nogle stykker problemer med at tjekke ud af forretningen og gennemføre købet. Jeg forsøger at finde ud af, hvad problemet er og håber, at jeg kan få det rettet. Oplever du problemer, må du endelig skrive til mig!

8 comments:

  1. Ville bare SÅ gerne på et af dine kurser dygtige Lisbeth!! Anna ville stadig elske at få én dukke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du skal være meget velkommen! Det er super hyggeligt!!
      Kh Lisbeth

      Delete
  2. Jeg kan se, at du nu har lagt kurser ind i foråret. Mit forår er temmelig "stramt" med syning af dragter til DM. Jeg håber, at du efter sommer lægger lidt tider ind i efteråret engang :-)

    Kh Mette

    ReplyDelete
  3. Dine dukker ser rigtig fine ud, og stort tillykke med din shop!
    Hvis du kan lide gult stof, har jeg en fin give-away lige nu med økologisk metervare: gul fin lærred med hvide prikker. Ha' en god dag - du har sikkert travlt med dit nye projekt ;-)

    ReplyDelete
  4. Ja, jeg var heldig at snuppe den fine cardigan som Nannas dukke skal have :-). Er sikker på at hun bliver meget glad for den!

    Synes rigtig godt om designet derinde. Nemt og overskueligt!

    ReplyDelete
  5. I keep saying I live in the wrong country :(:( I sooooo would love to join in on one of courses, Lisbeth!!! Just to meet you would be a pleasure! :) xo

    ReplyDelete
  6. Hvor er shoppen blevet fin:) så fint og enkelt design! Stort tillykke med den.
    Kh Anita

    ReplyDelete

  7. Kunne du ikke lokkes til at lave et genopfriskelses kursus i efteråret ? Jeg har stadig ikke fået adgang til den lukket blog og jeg har helt mistet modet med at lave dukken færdig :'(

    Knus

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!