Wednesday, March 13, 2013

En smuk fest




For nogle uger siden var min mand og jeg til et fantastisk dejligt bryllup hos nogle gode venner.
Jeg havde hjulpet dem med at pynte op til festen og det blev virkelig smukt. De ville gerne have noget med masser af træ og natur og lige sådan blev det. Masser af birkestammer, hvide ranunkler og grønt, fyrfadslys og pomponer i grønt og lyst silkepapir. Vi lavede næsten 100 silkepapirspomponer til at hænge over bordene og det så så godt ud!
Det var den bedste fest, jeg har været til siden mit eget bryllup i sommers...

...og jeg kan glæde jer med, at jeg snart har fået sorteret alle mine egne bryllupsbilleder, så jeg kan vise de udvalgte på bloggen inden længe!

7 comments:

  1. Hvor ser det fortryllende ud. Tillykke til brudeparret!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det var virkelig fortryllende;o)

      Delete
  2. Wau det ser hyggeligt og fint ud. Meget, men stadig simpelt - det kan jeg godt lide :-)

    ReplyDelete
  3. Hvor er det inspirerende. Meget smukt og enkelt:o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, det blev meget fint og enkelt!

      Delete
  4. Så smukt, enkelt og hyggeligt! :-)

    ReplyDelete
  5. Det er meget smukt, rustik og hyggeligt:0)

    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!