Monday, January 7, 2013

Godt Nytår


Det føles mærkeligt at begynde at skrive mit første indlæg efter sådan en lang pause. År 2012 har været et meget stille år på bloggen og jeg ved, at mange har savnet mine indlæg, for jeg har fået mange søde mails og kommentarer fra jer læsere. Det har glædet mig rigtig meget og det er bestemt min ambition, at der skal være lidt mere gang i bloggen i år 2013. Selvom der har været stille på bloggen, har år 2012 været et ganske begivenhedsrigt år for min familie og jeg. Den største begivenhed var selvfølgelig, da min mand og jeg blev gift i august efter 17 år sammen. En hel masse andet er sket og ikke ret meget af det er nået frem til bloggen her. Jeg kan mærke, at jeg har lyst til at skrive, fotografere og dele igen, så jeg håber, at I stadig er der og er klar til at læse med! ...Og trænger vi ikke snart til lidt lys!? Sådan har jeg det altid på denne tid af året, så jeg kiggede lige instagram-billederne igennem og fandt lidt sol og sommer... Godt Nytår til jer alle...

34 comments:

  1. Jeg vil glæde mig til at følge dig her på bloggen fremover!
    Skønne billeder!

    ReplyDelete
  2. Godt nytår og velkommen tilbage! Glæder mig til se flere af dine smukke billeder og skønne kreationer i 2013 :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak for det;o) Godt Nytår til dig.

      Delete
  3. Altid Lisbeth, jeg glæder mig til at læse alt fra dig.

    Og rigtig godt nytår :-)

    Kærligst fra Louise

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak søde Louise!! Håber din datter havde en dejlig fødselsdag!!

      Delete
  4. Det var godt at læse.
    Godt nytår!!

    ReplyDelete
  5. Godt nyttår! Nå ble jeg glad!! Har savnet å finne inspirasjon og glede her på bloggen din. Klem fra Norge

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvor er det dejligt at høre! Godt Nytår.

      Delete
  6. Godt nytår. Jeg er altid så glad når der er nyt her for jeg er jo kommet til at holde af dig (og kan man andet?) men modsat så mange andre er jeg jo hverken på facebook eller instagram så når du er væk her er du væk for mig og så savner jeg dig.

    Glæder mig til at høre om dit år og ikke mindst til igen at kunne nyde dine fantastiske billeder.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Marina! Dejlig kommentar! Jeg glæder mig til at komme i gang igen:o) Godt Nytår!

      Delete
  7. Dejligt at du skriver igen :)

    ReplyDelete
  8. Det er godt med små eller store pauser ind i mellem - og at være opmærksom på at bloggen ikke tager tiden fra det virkelige liv...
    Dejlige billeder og godt nytår :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er nemlig rigtigt og nok meget det det handler om for mig, at der går meget tid med bloggeriet og det tager tiden fra noget andet! Derfor skal lysten være der;o) Godt Nytår til dig!

      Delete
  9. Meget skønne billeder :-) som med alt andet gælder det om at finde en balance man kan få til at fungere, så det er godt at mærke efter og tage en pause. Glæder mig bare til at læse nyt når den tid kommer

    ReplyDelete
  10. Fantastiske billeder. :) Jeg har også virkelig brug for sol og sommer snart!

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    ReplyDelete
  11. Dine indlæg har været savnet, Lisbeth!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er nu dejligt at høre Signe;o) Hav en dejlig dag!

      Delete
  12. Happy New Year. Glad your here again.
    Best wishes for you and your family.

    ReplyDelete
  13. welcome back and a happy new year! Heather x

    ReplyDelete
  14. Hi Lisbeth!

    And Happy New Year too. I am happy to have you back :). I love your pictures and mostly the colours keeps me more than happy.

    ReplyDelete
  15. Ej hvor dejligt. Glæder mig til dine indlæg især her i den mørke tid hvor jeg længes efter forår og de første grønne skud ;-)

    ReplyDelete
  16. Skønt, hvis du vender tilbage med skønne billeder og ord. De solskins lyse billeder på dette indlæg - jeg har næsten glemt, at livet kan være sådan, når det er sommer :)

    ReplyDelete
  17. Skønt med et indlæg fra dig igen Lisbeth :-) Glæder mig så meget til at følge årets gang og få masser af inspiration fra dig :-)

    ReplyDelete
  18. Hvor blev jeg glad da jeg så dit indlæg. Novra du er savnet! Glæder mig til at følge dine smukke billeder og ikke mindst meningsfulde indlæg med tanker der rækker ud og rører :-)

    Kh. KAtrine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Katrine! Det er jeg glad for at høre;o) Tak for den søde søde kommentar!!

      Delete
  19. Dejligt! bliver lækkert at komme forbi bloggen, og kunne læse nye indlæg, og se nogle altid stemningsfyldte billeder. Ser frem til et godt 2013 :D

    ReplyDelete
  20. Det var så dejligt at få nogle ord fra dig igen. Jeg glæder mig til at høre mere fra dig.

    Rigtig god januar måned.

    mvh
    S

    ReplyDelete
  21. I like your blog very much.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!