Tuesday, November 13, 2012

weekendens kursus






Her er lidt billeder fra weekendens kursus, hvor jeg lærte otte søde kvinder at sy dukker. Jeg er virkelig imponeret over hvor fine dukkerne blev!
Det var en rigtig hyggelig weekend og det var så dejligt at se tre tidligere kursister igen. Vi havde også selskab af søde lille Alva på tre måneder, som var meget eksemplarisk og lod sin mor arbejde i fred, så nu sidder der en fin dukke klar, til når hun bliver lidt større.

Jeg nyder virkelig at holde kurser og føler mig så beriget og inspireret, når jeg tager hjem.

Jeg har netop opdateret kursuskalenderen for vinterens kurser. Dem kan du se lige her! Jeg glæder mig til at møde endnu flere inspirerende mennesker i de kommende måneder...

10 comments:

  1. Virkelig en drøm for mig at komme på et af dine kurser!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det kunne da også være super hyggeligt at se dig!!

      Delete
  2. Hvor er de bare søde de dukker..
    Håber jeg en dag kan forkæle et barnebarn med sådan en fin dukke.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    ReplyDelete
  3. Å hvor vakre alle disse dukkene var :-) Jeg ønsker meg så en selv, eller gjerne to slike dukker. Aller helst å få lage dem selv på kurs hos deg. Men du bor så fryktelig langt unna meg,så å få være med på et dukkekurs må vel bare bli med drømmen...

    Du er så dyktig med alt du lager,elsker dine design :-)
    Lykke til videre med ditt arbeid:-)

    Klem fra Trude:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak for den søde kommentar! Jeg kommer gerne til dig og holder et kursus en dag:o)

      Delete
  4. Hej... har du nogen "jyllands kurser" i de fine dukker i januar, februar, marts....? For ellers vil jeg melde mig på et på sjælland og tage rejsen med. mvh Sally

    ReplyDelete
  5. Det er sørme nogle fine dukker. Jeg glæder mig til tiden der kommer. Man hører jo at de nye stærkeste trends er hjemmelavet ting (det er vist en efter-ve fra krisen) Men det betyder jo god vind for de kreative sjæle derude.

    Jeg synes bare det er god stil:-)

    /Karen

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!