Tuesday, October 2, 2012

Masser af tid...

Selvom der ikke sker så meget på bloggen i øjeblikket, betyder det ikke, at jeg ikke laver noget. Jeg er i gang med en masse dejlige kreative projekter og jeg får syet rigtig mange dukker. Her er den seneste lille dukkepige.

Jeg har opdateret kursuskalenderen og de næste kurser er allerede fuldt bookede.
Det gør mig vanvittig glad, for Martha er nemlig begyndt i børnehave i går, så nu skal jeg for alvor i gang med at lave noget! Jeg tror jo på, at jeg kan leve af min lille virksomhed og det skal jeg lige have resten af verden til også at tro på (læs- min bankrådgiver) og så hjælper det jo gevaldigt med rigtig mange tilmeldinger til mine kurser!

Der kommer til at ske en hel masse i løbet af de næste måneder. Det bliver vidunderligt rent faktisk at have tid, til alt det jeg gerne vil lave og få ført mine idéer ud i livet.

14 comments:

  1. dejligt at der er liv på bloggen... kommer der snart et billede af brudekjolen? :-)

    ReplyDelete
  2. Hey!

    Tjek min blog!
    http://seoghoer.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  3. Hvor skønt for dig Lisbeth, at forretningen bare kører...det er dig så vel undt:-)
    Og hvor spændende med Martha´s børnehave start...tænk engang, er det allerede...jeg kan jo huske (her fra bloggen) da hun kom til verden - ak ja, tiden flyver:-)
    Pøj pøj med det hele!
    Kh. Malene

    ReplyDelete
  4. Hvor er hun skøn, dejlig for dig at der er godt gang i virksomheden, og jeg krydser fingere for en blid opstart i børnehaven.

    ReplyDelete
  5. Det tror jeg nok også du kan. Jeg bor i Norge så litt vanskelig å komme seg på kurs... Men ønsker deg lykke til! Jeg savner virkelig å lese innleggene dine :) Klem Tone

    ReplyDelete
  6. Hvor er det en fantastisk dukke. Suk altså!!!! :-)

    ReplyDelete
  7. Det er dejligt at høre lidt fra dig igen. Jeg håber, du får bevist overfor bankrådgiveren, at det kører, for det er fantastiske ting du kreerer.

    ReplyDelete
  8. Kære Lisbeth. Hvor er det dejligt at høre at du har det godt og er i fuld gang med projekter som gør dig glad.

    Det er et fint tidspunkt for Martha at starte i børnehave. Jeg havde min yngste hjemme til hun var to og jeg er sikker på at hendes robuste, glade sind har rødder i den tid, men jeg må også sige at hun virkelig nød at komme ud mellem andre børn da det blev den tid, især selvfølgelig når man som du kan gøre det sådan at hun ikke skal være der i en alt for lang arbejdesdag.

    Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med dit firmaprojekt. Heldigvis er dine startomkostninger ikke så store tænker jeg og det gør det tros alt nemmere at få banken med på projektet.

    KRAM

    ReplyDelete
  9. Skønt for dig med så mange tilmeldinger!- det kan kun blive en succes! :)
    Ville ønske jeg var en af dem der skulle deltage i det store dukkekursus, men tiden er desværre ikke til det i vinter:( Måske er man så heldig at der kommer mange flere kurser til foråret - SÅ skal jeg med!! ;)

    ReplyDelete
  10. Så spennende! Ønsker deg all mulig lykke med fremtidige prosjekter og gleder meg til å følge med!

    ReplyDelete
  11. I like being on the road, living in hotels. While I've got a real nice house, I go crazy when I'm there.Multi Cuisine Restaurants in Chennai

    ReplyDelete
  12. Lisbeth, vil du ikke nok råbe rigtig højt, hvis du en dag finder på at lave kurser i (Nord)jylland? Kh. Gunilla

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!