Thursday, October 25, 2012


Jeg har fået så fin hjælp af nogle søde bloggere, så nu er bloggen efterhånden ved, at blive som jeg gerne vil have den. Der er dog stadig en del, der skal arbejdes på. Tekst som hopper lidt rundt og billeder, som er smuttet forkerte steder hen, så jeg arbejder lidt videre, for at få det hele til at se pænt ud.

Der er måske nogle af jer, som vil savne det gamle, men alt nyt kræver tilvænning og jeg trænger til forandring!

Tina har været så sød at hjælpe mig lidt og det samme har Jette. Det er rigtig dejligt med søde og hjælpsomme mennesker!!

Tjek i øvrigt Jettes give away, hvor du kan vinde penge til hendes fine bogstaver. Jeg vil I hvert fald gerne vinde!

Tusinde tak for hjælpen!

12 comments:

  1. Her er blevet rigtig fint! Det var der også før, men forandring er altid rart i ny og næ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak Julia! Indimellem skal der bare ske noget nyt;o) Hav en dejlig dag!

      Delete
  2. Det ser rigtigt smukt ud på min ret brede skærm. Der er ingenting der hopper hos mig!! Hvis noget tænker jeg måske at bloggen er blevet meget bred og det kan måske give problemer på nogle skærme. Er der et problem virker det som om der er plads at give af mellem sidepanel og hovdepanel.

    Jeg kan let forstå det med behovet for forandring. Selv laver jeg om i én uendelighed så det hele tiden passer til årstiderne eller den tradition vi fejre netop nu. Jeg ved fra mails at det betyder meget for mange af mine udenlandsk-danske læsere og selv kan jeg også godt lide når bloggen passer til det jeg skriver om.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak for feedback. Jeg har selv kigget på forskellige skærme nu og synes det ser fint ud...
      Ja, det er rart at lave om indimellem.

      Delete
    2. På min skærm er din i øvrigt velafbalancerede blog alt for bred. Jeg kan ikke se tingene ude til højre uden at scrolle derud, og skriften bliver for lille til at se hvis jeg skrumper den.

      Delete
  3. Hej! Nu vil jeg afsende min første kommentar til dig og din skønne blog. Fandt din blog i et blad oppe i venteværelset ved min fysioterapeut - siden har jeg besøgt den dagligt og har brugt timer på at læse gamle indlæg. Jeg finder det yders interessant og ikke mindst inspirerende. Tak :) Jeg kan fornemme at du tidligere havde gang i et projekt om jeres kost og madbudget - kunne være spændende med en opfølgning. Nhå ja og opskriften på brødet du viste et billede af forleden ;) Må du have en skøn dag. Hilsner fra Line

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak for din søde kommentar! Jeg skal nok komme med en opfølgning på madtemaet på et tidspunkt! Brødet, er verdens nemmeste. Skal lige finde opskriften og så laver jeg et indlæg.

      Du må også have en dejlig dag!

      KH Lisbeth

      Delete
  4. Oh your blog looks beautiful! Love peacock feathers - they remind me of India! xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Lou! Makes me happy that you like it!!

      Delete
  5. Det ser rigtigt fint og roligt ud.. Synes den fine sarte skråskrift passer perfekt til din header og bloggen.. :)

    ReplyDelete
  6. Bloggen er blevet meget fin - lige min stil!

    Den hue din datter har på på det nederste billede er vildt sød - og lige sådan en jeg mangler til min søn. Har du en opskrift?

    Kh Maria

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!