Tuesday, October 16, 2012

Efterår


 









8 comments:

  1. Hvor er det dejligt med nye billeder fra dig. Meget inspirerende.

    ReplyDelete
  2. Godt å se dere igjen! stor klem(knus) fra tonemor ved Oslo, som stadig drømmer om å komme på dine dukke kurs

    ReplyDelete
  3. Jeg har forsøgt at sende dig en mail vedr. dine fantastiske dukker, men intet svar er dukket op?
    håber du hat set min mail fra janni374@gmail.com?

    Venlig hilsen
    Janni.

    Ps. Super skønne billeder.

    ReplyDelete
  4. Janni: Jeg sender dig en mail i aften, når jeg lige har fred og ro til det;o)
    KH

    ReplyDelete
  5. Gid jeg kunne bage sådan et brød - er det hjemmebag?
    : )

    ReplyDelete
  6. Det er hjemmebag og verdens nemmeste brød... Tricket er meget lidt gær, ingen æltning og en hævetid på 18 timer... Må skrive et indlæg om det;-)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!