Wednesday, October 24, 2012

Jeg arbejder på bloggens udseende (hjælp ønskes!!)...


Over de næste par dage arbejder jeg på bloggens udseende. Det gør, at alt i en periode ser meget mærkeligt og rodet ud!

...og så har jeg brug for hjælp, for der sidder sikkert nogle blogger-kyndige derude...:

1. Jeg vil gerne kunne svare på mine kommentarer, hvordan får jeg den funktion!?

Jeg har også nogle andre problemer, som en med forstand på Blogspot måske kan hjælpe mig med. Jeg giver gerne noget for det. Har du tid til at hjælpe, så send mig en mail:

smilerynker@gmail.com

Tak for forståelsen!!

15 comments:

  1. Kan ikke lige komme på mailen nu, men du er velkommen til at skrive til mig på miniministeren@gmail.com jeg kan vist efterhånden hjælpe med med det meste!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! Jeg har sendt dig en mail Tina! Du er en skat!

      Delete
  2. Du kan svarer på kommentarer hvis du gør følgende:

    Gå ind på blogger, vælg indstilling og andet (allernederst). Herefter går du ind under "Webstedsfeed" og i kassen ud for "Tillad blogfeed" vælger du "Fuldstændig".

    Herefter skal du gå ind i under "Indlæg og kommentarer". Under "Kommentarer" og "Kommentar om placering" vælger du "Indlejret".

    Tryk på gem og nu skulle det virke ;o)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tusinde tak! Nu kan jeg svare dig... Fantastisk! Tak for hjælpen!

      Delete
    2. Tak for guiden - jeg har også lige benyttet mig af den :-)

      kh Maria

      Delete
    3. Hvor dejligt Maria!
      Det er virkelig skønt, at kunne svare folk:o)

      KH

      Delete
  3. Jeg har ikke særlig forstand på blogs, men din er for bred, i hvert fald for mig der bare har en helt normal skærm. Hvis jeg ser hele bredden er teksten så lille at den er ulæselig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak for respons! Min egen skærm er heller ikke voldsom stor og jeg har også tjekket bloggens udseende på både min kærestes arbejdscomputer og en I-pad. Umiddelbart synes jeg, at den er fin. Jeg vil gerne fokusere på billederne og derfor synes jeg, at bloggen kræver en vis bredde... Men teksten skal selvfølgelig være læselig! Måske kan teksten blive større... Jeg arbejder under alle omstændigheder med det!
      ;o)

      Delete
  4. Kære Lisbeth. Jeg har ingen blogger forstand (da jeg jo skriver på typepad) men jeg vil gerne sige at jeg altid har elsket din blogs udseene, måske netop fordi der er så meget fokus på dine smukke fotos. Jeg håber derfor ikke at du laver for meget om på den helt grundliggende "smilerynker" følelse af farver og ro. Hvis bloggen er for bred kunne du overveje en lidt mindre sidekolone for jeg tror stadigt at der vil være god plads til billederne selvom den var lidt mindre.

    (Og så vil det være dejligt at kunne kommentere uden at skulle bruge min henvisningsblogger blog det kan jeg ikke nu men inde på henvisningsbloggen står der hvordan indstillingerne let kan ændres så alle kan kommentere).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tusinde tak for kommentaren! Jeg vil netop have bloggen lidt bredere og mere enkel, for at kunne fokusere mere på billederne.
      Jeg tænker, at det er svært, at lave noget, som alle bare synes er tip top, så jeg må vist gå efter min egen følelse;o)

      Mht. kommentarer, så er jeg ked af, at jeg i en periode kun vil have kommentarer fra registrerede brugere. Jeg oplever desværre at få nogle meget grimme jantelovs-kommentarer og nogle dage magter jeg dem ikke. Dem undgår jeg, når jeg ikke tillader anonyme kommentarer.

      Delete
    2. Kære Lisbeth.

      Det kan jeg sagtens forstå. Du er jo også meget offentlig og bliver næsten eksponent for et livssyn som ikke alle kan tolere så det kan jo ikke andet end at give lidt hug. Til gengæld er vi jo mange der holder af dig.

      Delete
    3. Tak for den kommentar;o) Du har ret, men sjovt nok er det ikke så meget det det handler om... Og tak. Jeg er også glad for din blog!

      Delete
  5. Hej Lisbeth :) Jeg kan ikke hjælpe med det tekniske - har jo netop søgt hjælp hos dig :) Men jeg glæder mig så meget til at se hvad du finder på. Pøj pøj med layout og ændrede funktioner og hvad du ellers finder på :)

    ReplyDelete
  6. Tak Anette!
    Jeg er bare glad for at jeg kunne hjælpe dig!!

    KH

    ReplyDelete
  7. Hej, jeg tænkte på om du kunne hjælpe mig. Jeg har længe gerne ville have den linje du har lige under din header hvor man i dit tilfælde blandt andet kan trykke på om mig og bestilling af dukker. Hvordan installere man den? :-D

    Håber du kan hjælpe mig

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!