Tuesday, July 24, 2012

Mmm...


Hold op, hvor jeg forsømmer bloggeriet for tiden, men jeg håber, at I som læser med bag skærmen, også laver alt mulig andet end at sidde foran computeren. Vejret har været helt vidunderligt i de sidste dage og vi spiser mange is, hygger i haven og har været ved stranden. Jeg får slet ikke taget billeder med mit kamera efter, at mobiltelefonen er kommet ind i mit liv, så lige nu må I leve med den lidt ringere kvalitet end normalt. Jeg skal jo indhente 10 års manglende brug, så jeg synes, at jeg er lovlig undskyldt (indtil videre)!

Jeg har god tid og står tideligt op, for jeg kan nemlig rigtig godt lide at have huset helt for mig selv om morgenen og bruge tid på at forberede morgenmad, som billederne viser...

Her får I lige en lille madkavalkade med diverse morgenmadsanretninger og et par aftensmåltider...

...Og så håber jeg, at I nyder sommeren...
1: Havregryn med frugt, rugbrød med nutella og kaffe. 2: Frugtsalat med kerner, grøn te og bolle med nutella og banan. 3: Hjemmelavet burger. 4: Gulerodskage med creme og blåbær.  5: Frugt, donot, kaffe, rosiner og fiskeolie. 6: Min favorit-dessert Crèmé Brûlet. 7: Müsli/ hirsegrød med kerner, jordbær, grapefrugt og kaffe. 8: Couscous, lammefrikadeller, oliven, feta, små fyldte peberfrugter og rødvin. 9: Müsli med fersken, mandler, limonade og kaffe.

10 comments:

  1. Yum to it all- such pretty dishes and plates! Jo @ binds you to me

    ReplyDelete
  2. Åh! det ser skønt ud Lisbeth - Og du skal da bare din mobil og den enklethed den tilbyder. Der er stadig masser af æstetik på din blog ;-)

    ReplyDelete
  3. Nøj, hvor ser det hele lækkert ud!
    Jeg må hellere få lavet noget creme brulée. :D

    ReplyDelete
  4. Det ser super laekkert ud :-) Dejligt med tid! Fortsat god sommer.

    Mvh Kathrine

    ReplyDelete
  5. Smukke anretninger.

    ReplyDelete
  6. Smukke madbilleder med indbydende mad. I spiser godt og lækkert.:-)

    Det er umuligt ikke at nyde sommeren i den forløbne uge.:-)

    ReplyDelete
  7. Ummm lækkert ser det ihvertfald ud... MUMS!

    ReplyDelete
  8. Sikke du kan med din smartphone, meget delikate billeder. Lige noget for mig der faster i denne maaned :)

    ReplyDelete
  9. Nice photos!! Love it. Have a great weekend. /Elina

    ReplyDelete
  10. Så mange flotte bilder du har lagt ut! Og jeg simpelthen elsker bryllupsinvitasjonene, såå fine!
    Altfor lenge siden jeg var her, kommer snart igjen jeg :o)
    Ha en vidunderlig dag- med ny mobil :o)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!