Friday, July 13, 2012

Med på beatet...




Her nyder vi sommerferien med langsomme dage. Vi skal ikke rejse i år, for vi skal jo holde bryllup i august. Vi udsatte det lidt og når jeg kigger ud på regnen, er det nok meget godt!

Nu har vi lidt bedre tid til at planlægge vores lille havebryllup og det overrasker nok ikke, at jeg er mere til have end til herregård, så det bliver meget afslappet!


Så er der simpelthen sket det (store) i mit liv, at jeg omsider har fået en mobiltelefon... (en trommehvirvel er nok på sin plads) for det er nok 12 år siden, jeg har haft en sidst. I virkeligheden har jeg bare arvet min kærestes aflagte, men det er en af de fancy slags!

Der er nu sket noget med teknologien, siden dengang jeg havde én sidst... ...og der bliver knipset lidt billeder med den i ny og næ.

Det er så smart...

Jeg håber I nyder sommeren!

7 comments:

  1. Skønne sommerbilleder. Tillykke med telefonen. Aflagt kan være ret cool i den forbindelse:)

    ReplyDelete
  2. Dejlige billeder...altid godt at se noget fra dig Lisbeth:-)
    Kh. Malene

    ReplyDelete
  3. Virkelig SMUK collage! Jeg bruger for tiden KUN min smarte telefon til at tage billeder til bloggen - Jeg vil gerne invistere i et kamera - men indtil da er telefonen fin, den har man alligevel altid med sig :)

    ReplyDelete
  4. Dejlige billeder!
    Vi holdt også vores bryllup ganske småt og afslappet. Og det var simpelthen helt perfekt. Så jeg kan godt forstå dig.
    Og ja det er noget helt andet at have mobil i dag end for bare få år siden og da bestemt end for 12 år siden!

    Håber ikke du har glemt vores gæsteblogger ting helt ; )
    Nå ja også så har jeg giveaway på min blog hvor man kan vinde en gul filtet hund. Måske har du lyst til at være med.
    Hilsen Anna

    ReplyDelete
  5. Og jeg er rigtig glad for at du har fået dig sådan en, for jeg elsker at følge med hos dig.

    rigtig dejlig ferie til jer, og så vil jeg glæde mig til en dukkemail fra dig :-)

    KH louise

    ReplyDelete
  6. Uh, hvor jeg glæder mig til, at se billederne fra jeres skønne have bryllup! ;)

    Tillykke med teknikken....

    God sommer
    /Christina

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!