Friday, June 22, 2012

Iron & Wine



Jeg er så meget til blide mandestemmer...

5 comments:

  1. Skøøøønt! Det helt rigtige musik til en regnvejsdag som i dag, hvor den står på inde hygge med levende lys og varm te - og nåh ja; eksamenslæsning.....
    Rigtig god dag:-)
    Kh Anita

    ReplyDelete
  2. Kære Lisbeth, dem kender jeg slet ikke. men det er faktisk slet ikke så dårligt.. dejligt lækkert.. Kærligst C

    ReplyDelete
  3. Særligt twilight moods... ;-)

    ReplyDelete
  4. Åh, det er godt nok dejlig musik! Havde aldrig hørt om dem før, men har nu tre albums jeg går her og nyder i sommerregnen. <3
    KH. Gunilla

    ReplyDelete
  5. Det glæder mig Gunilla:o) Det er virkelig skønt!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!