Tuesday, May 29, 2012

Pinse













"Skal vi ikke nok gøre det igen i morgen mor", gentager manden på broen efter Alma, mens han smilende kigger ned på mine glade unger, som hyler glædestrålende, mens de står med blege lemmer i det is-kolde hav. De griner og råber, klaprer tænder og pjasker i vandet... "Skal vi ikke nok gøre det igen i morgen? skal vi ikke nok", spørger Alma igen og sætter sig helt ned i vandet...
"Det kan godt være- måske, vi får se", svarer jeg tilbage. Måske gør vi det igen i morgen... Måske ikke, men det har været en skøn aften på stranden i maj med glade børn, en improviseret madkurv med pasta og pesto på glas og kogte pølser.

Maden smager bare bedre på stranden i varmen, hvor jeg kan høre havet klukke og børnenes glade råb.
Årets første bade-tur...
Livet er godt...

10 comments:

  1. Underbara sommarbilder!!!

    ReplyDelete
  2. Hold nu fast det ser hyggeligt.

    Jeg elsker sådanne dage :-)

    ReplyDelete
  3. Dejlige billeder...og jeg er især glad for det dejlige billede af dig og din tilkommende - det er ikke så tit vi ser billeder af bare jer to...det emmer af kærlighed:-)
    Og jeres børn er jo skønne som altid. Herligt med sådan en improviseret strand tur - livet er bedst når der er plads til overraskelser og impulsivitet!
    Knus Malene

    PS. Hvor er det der marked fra??? Det ser drøn hygsomt ud....

    ReplyDelete
  4. Dejlige, dejlige billeder af dig og din skønne familie :D

    Hvor ser det ud til at I hygger - dejligt!

    Er vild med trædyrene på det ellers enkle bord - skønt!

    Og så nyder jeg at se min yndlingsblomst akelejen i fuldt flor og glæder mig til foråret, hvor det bliver min tur til at nyde den.

    Kram og savn <3

    ReplyDelete
  5. Hvor ser det hyggeligt ud :) Og et skønt billede af dig og kæresten-soon-to-be-husband :)

    ReplyDelete
  6. Ihhhh nogle dejlige billeder af jeres familie og pinsetur:-)

    ReplyDelete
  7. Det ser skønt ud : )

    ReplyDelete
  8. Åh hvor ser det skønt ud Lisbeth. Jeg kan blive stjerne misundelig på dit liv med små børn og dit hjemmeliv........... Kan man spole tiden lidt tilbage???

    ReplyDelete
  9. Muito lindo seu blog! Parabéns!Jeg er fra Brasil!!

    ReplyDelete
  10. Åh hvor dejligt... Den slags impulsive ture skulle man tage mange flere af!

    Kh Maria

    Wauw og hvor store de er blevet ungerne, særligt Martha - shit 4 måneder i specialeland hægter én af i blogverdenen! ;-)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!