Monday, May 14, 2012

Mandags-tøjet

Det føles en lille smule grænseoverskridende og selviscenesættende, men her kommer dagens outfit.
Jeg har længe haft lyst til at vise jer lidt af min gaderobe. Jeg bliver nemlig selv virkelig inspireret, når jeg ser andre, som har en særlig stil og kan finde ud af, at blande genbrug og nyt (og gøre det uden at bruge en formue på det!)...
For mig handler stil nemlig ikke om, at have de rigtige mærker og 100 par sko og kunne købe alt det man vil. Det handler om at stråle i det man har...

22 comments:

  1. Absolutely! You look fantastic.. love this look. xx

    ReplyDelete
  2. AnonymousMay 14, 2012

    Du er virkelig yndig! Jeg er vild med din stil.

    Kærlig hilsen Bente
    (som er glad for at du er tilbage)

    ReplyDelete
  3. "Det handler om at stråle i det man har..."
    Hørt, hørt og det må man sige du gør!

    ReplyDelete
  4. du ser dejlig ud, Lisbeth! Og din pointe er lige i min ånd! Det er bestemt ikke mængderne i skabet det handler om, men evnen til at mikse.

    ReplyDelete
  5. You look so very stunning here- what a great outfit and wee one too! Just found you via Jen at Little Birdie but have always loved your style- saw you in Ikea Live a wee while ago- never knew you had a blog! Jo x

    ReplyDelete
  6. Du ser flott ut:) Elsker skoene!
    Mine yndlings pensko er fra H&M, håper de varer for alltid! :)

    ReplyDelete
  7. Veldig stilig!
    Glad for at du er tilbake, har vært litt bekymret selv om jeg ikke kjenner deg!

    ReplyDelete
  8. Snyggt! Jag började också fundera på om det hänt dig något, sjukdom, ett barn till på väg; ja allt möjligt. Skönt att du är tillbaka!

    ReplyDelete
  9. Snyggt! Jag började också fundera på om det hänt dig något; sjukdom, kanske ett nytt barn på väg, ja allt möjligt. Skönt att du är tillbaka!

    ReplyDelete
  10. Så fin du er :)
    Nogle kan, andre kan knap så godt. Jeg er dælme ikke god til det med at være stilet. Enig i, at det ikke handler om penge, det handler om evner, og den evne har jeg vist bare ikke. Godt jeg har evner på andre punkter hehe :)

    Dejligt at se dig igen.

    ReplyDelete
  11. Jeg kan kun siger det samme som ALLE de andre, du ser HELT fantastisk ud og bliv endelig ved med at vise din gode stil, me like :-)

    ReplyDelete
  12. Hvor er det bare så sandt Lisbeth - at stråle i det man har....det er det bedste citat jeg længe har hørt:-)
    Og du ser, som altid, bragende godt ud:-)
    Knus Malene

    ReplyDelete
  13. nydelig outfit!
    Stilige bilder og morsomt at du vil vise frem din garderobe!! :O)
    perfekt med den tapet i bakgrunnen!
    Klem fra Nina

    ReplyDelete
  14. Du har så ret. Jeg synes tit at dem som er stinkende rige (altså på penge ; )) og har råd til at købe "alt", mister evnen lidt at se kreativt på tingene... de ser ud som et tøjkatalog og bor som en møbelforretning - helt uden personlighed!
    Jeg har selv fundet de bedste ting vi har når vi har været allermest på røven...
    : )

    ReplyDelete
  15. Å hvor er du bare smuk. Det gør det jo også lidt lettere at se godt ud i ting der måske ikke klæder alle. Det er ikke noget jeg siger af misundelse for jeg har selv kunnet det der med at hoppe i en kjole fra genbrug og ligne en halv million som man siger, men det kan jeg detsværre ikke længere.

    Og så tænker jeg lidt på dine fine retrokjoler som jeg elsker at se dig i på bloggen. Er sådan nogle kjoler ikke ret pebrede i prisen efterhånden?

    ReplyDelete
  16. Hvor er det dejligt Lisbeth! Og skønt at du viser dig frem, det er nemlig ret grænseoverskridende, men det er meget inspirerende for os andre at se. Og tak fordi du er tilbage. Du har været savnet.

    ReplyDelete
  17. Hvor er du smuk Lisbeth, og velkommen tilbage:-)
    Jeg er vild med skoene, og ja resten af outfittet også, virkelig gennemført:-)

    ReplyDelete
  18. Så fin! Jeg er fullstendig enig! Og jeg blir så glad hver gang det dukker opp et innlegg fra deg på min bloggroll eller leseliste eller hva det nå heter ;) Klem Tone

    ReplyDelete
  19. Du ser fin ud :) Jeg ved hvordan du har det. Jeg har også lagt et par enkelte billeder af mig selv og mit tøj på min blog, og det er lidt mærkeligt. Og velkommen tilbage i øvrigt :)

    ReplyDelete
  20. Wow Lisbeth - du er så lækker!! Fedt outfit.

    Kram

    ReplyDelete
  21. Tak alle sammen, hvor er i søde;)

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!