Saturday, March 17, 2012

Steinerskole

9 comments:

  1. En af de største glæder i mit liv er at jeg har mine børn på en steiner skole! Det er bare noget der er så rigtigt og jeg bliver også så stolt som mor når de kommer hjem med de smukt malede hæfter. Kh Mor på Vidar!

    ReplyDelete
  2. Hei,
    Jeg leser bloggen din med stor glede. Jeg er steinerskolelærer i Norge, men har permisjon og er nå i Cape Town. Her er det mye inspirasjon å hente. Skriver litt om dette på min blogg! VH Hedvig

    ReplyDelete
  3. Ja, det er en super skøn skole...

    Citrus... Af en eller anden grund, kan jeg ikke se din blog. Kan du sende et link?

    ReplyDelete
  4. www.capecitrus.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hej Lisbeth, var til åbent hus derude i går og er solgt! Carla er nu skrevet op til børnehaven, og vi håber der bliver en plads i sensommeren.
    Tænker du at Martha skal gå i børnehaven, eller vil du blive hjemme med hende til hun skal i skole? :)

    ReplyDelete
  6. Ja, det er et dejligt sted! Jeg har været i praktik i Steinerbørnehaven i Kvistgård og det er en virkelig skøn børnehave. Martha skal dog gå i Steinerbørnehaven i Humlebæk, hvor Storm og Alma også har gået. Den er vi meget glade for og der er kun 21 børn. Det kan jeg rigtig godt lide! Vi har overvejet børnehaven i Kvistgård, forde de store går i skolen og det kunne være nemt, men jeg holder så meget af pædagogerne i Humlebæk og har svært ved at undvære dem, nu hvor ingen af mine unger går i børnehave;o)

    ReplyDelete
  7. http://capecitrus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Hej :) fin blog du har , min fætter og kusine går os på vidar skolen det simpelthen en smuk skole.
    Knus mai

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!