Wednesday, March 14, 2012

Morgen...

10 comments:

  1. Sikken match med tapetet. Normalt vil man helst ikke være sådan en der går i et med tapetet men her er det en anden sag for både du og tapetet kan forgylde enhver morgen.

    Forårsknus

    ReplyDelete
  2. Sikken match med tapetet. Normalt vil man helst ikke være sådan en der går i et med tapetet men her er det en anden sag for både du og tapetet kan forgylde enhver morgen.

    Forårsknus

    ReplyDelete
  3. Er vild med din nederdel! Hjemmegjort?
    KH Sidsel.

    ReplyDelete
  4. Good morning beautiful Lisbeth! x

    ReplyDelete
  5. Smuk det er du!

    Hvordan GØR du det der nederdel???
    Har overvejet at lave en "bukser-forbudt-måned" for mig selv, så jeg kan lære at gå med nederdel og kjole. Jeg synes det er noget så flot..... til andre end mig.... Hmmmm

    Hvad har du på benene, hvis man må spørge?

    ReplyDelete
  6. Tak Marina, havde slet ikke tænkt på at jeg gik i et med tapetet... men det er jo godt, at det ikke er skidt i dette tilfælde!;o)

    Sidsel: nej... ikke hjemmegjort. Får sjældent syet noget til mig selv. Den er genbrug;o)

    Lou: same to you;o)

    Naja Louise: Går stort set aldrig i bukser. Sjovt nok føler jeg mig så fin og rigtig på en forkert måde, når jeg har bukser på;o) Ja, det lyder mærkeligt!!
    Jeg kat tykke strømpebukser på eller leggins...
    Du må bare springe ud i det. Det klæder dig sikkert bedre end du tror.

    ReplyDelete
  7. Du er simpelthen bare så smuk, og dit hjem lige så....

    Dejlig dag til dig

    ReplyDelete
  8. Ej et fint billeder, og hvor ser det bare virkelig hyggeligt ud.
    Er nu fast læser, du har fanget mig :)

    www.vegafashionmom.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jag älskar denna bild! Både bilden och du är vackra :-)

    ReplyDelete
  10. Så smuk du er og sikke et stemningsbilled. Det er sådan et øjeblik man normalt aldrig foreviger men som sker igen og igen... kaffe/te skal der til (:
    I har det hyggeligste køkken!

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!