Thursday, March 1, 2012

Den første forårsdag

4 comments:

  1. Ih, vi elsker den sang herhjemme! Og vi elsker også, det er blevet forår :-)

    ReplyDelete
  2. Lige præcis!

    og samtidig så tænker jeg på, at for snart 11 år siden var der snestorm den 18. marts...

    Men i dag var årets første forårsdag både af navn og af gavn ;0)

    ReplyDelete
  3. Ååååh hvor har jeg dog set den film mange gange - dén må jeg snart se igen:-) TAK for reminderen...
    Knus Malene

    ReplyDelete
  4. Nej hvor er det sjovt. Den havde jeg faktisk sat på som planlagt indlæg 1 marts for over en uge siden, men jeg pillede den af igen og gemte den til næste år fordi den første forårsdag i min plet verden helt mirakuløst faldt netop første marts i år og så ville jeg hellere skrive det og gemme sangen til et år hvor der ikke er så meget ægte forår og berette om.

    Problemet med år og efter år efter år at skrive om de samme årstidestraditioner er jo hele tiden at finde nye vinkler og nye små glæder. Samtidigt er det jo også det skønne og selve formålet med min lille blog.

    ReplyDelete

Tusinde tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar. Det gør mig rigtig glad og er med til at vise, at du får noget ud af det, jeg skriver!